Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@08:39:47 GMT

شرط یمن برای توقف حملات موشکی به ریاض

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۲۲۹۹

«هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن دیشب (چهارشنبه شب) در گفتگو با شبکه خبری «المسیره» گفت: ما آمادگی داریم حملات به خاک عربستان متوقف کنیم، اما به شرطی که بمباران هوایی ائتلاف متجاوز علیه به سرکردگی عربستان سعودی متوقف شود.

شرف افزود: رویکرد موشک‎های ما دفاعی است و این موضوع را پیشتر به سازمان ملل متحد اعلام کردیم و بیانیه محکومیت وزارت خارجه آمریکا در خصوص شلیک موشک بالستیک یمن به عربستان، فاقد ارزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله در تاریخ سوم تیرماه در پاسخ به حملات و بمباران مستمر یمن، چند فروند موشک بالستیک را به سمت یک مرکز اطلاعات وابسته به وزارت دفاع عربستان و دیگر اماکن وابسته به مراکز سلطنتی و نهاد‌های دولتی در ریاض شلیک کردند.

حملات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، بیش از سه سال است که آغاز شده و موجب شهادت و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است.

مسئولان وابسته به انصارالله اعلام کردند که از ابتدای بمباران و حملات عربستان سعودی و ائتلاف آن به یمن در مارس ۲۰۱۵ تاکنون، بیش از ۳۶ هزار غیرنظامی یمنی شهید و زخمی شده‎اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر خارجه یمن خاک عربستان سعودی سازمان ملل متحد وزارت خارجه وزارت دفاع عربستان سازمان ملل متحد یمن حملات موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد