Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معصومه ابتکار در جریان نشست چالش ها و فرصت های نقش زنان در مدیریت شهری که  امروز برگزار شد، گفت: همه ما می دانیم تحریم های جدید آمریکا و تعاملات اقتصادی بین الملل شرایط جدیدی در این حوزه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جدید که در کشور به وجود آمده و با در نظر داشتن رسالتی که همه ما در قبال این مسئله ملی داریم، رئیس جمهور محترم وضعیت جدیدی را برا ما تبیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در ادامه این نشست که با حضور تنی چند از مقامات استانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: بد خواهان جمهوری اسلامی همواره در صدد ضربه زدن به ایران قدرتمند هستند بنابراین در شرایط حال حاضر می بایست در هر مقام و منصبی که هستیم وحدت و انسجام ملی را دنبال کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: تفاوت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فرصتی است تا در فضای تضارب آرا نظرات آحاد ملت را در مدیریت کشور دخیل کنیم؛ عدالت در قبال اهمیت حضور زنان در صحن جامعه بیان جالب توجهی دارد که مطابق این بیان نباید زنان از مردان در بخش های گوناگون جامعه از هم جدا باشند بلکه هر دو قشر در بخش های مختلف باید در کنار سعی در رفع نارسایی ها داشته باشند.

رئیس سابق سازمان محیط زیست اظهار کرد: هر زن و مردی باید با توجه به شایستگی های خود در قبال مسئولیت های مختلف به کار گرفته شود تا نقاط هدفی که در پیشرو داریم هر چه زودتر محقق شود؛ این نوع نگاه نگاهی است که به طور ویژه پس از انقلاب اسلامی دنبال شده و می شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور زنان در مدیریت شهری اذعان کرد: خداوند انسان های مختلف را با قابیلت های مختلف آفریده و از این جهت قوه زیبایی شناختی در وجود خانمها به طور ویژه ای از سوی خداوند متعال قرار داده شده بنابراین به واسطه ساختن شهری با مولفه های زیبایی شناختی بیشتر باید نقش خانمها را در حوزه مدیریت و برنامه ریزی شهری موثرتر قرار دهیم.

 

انتهای پیام/م

 

نشست چالش ها و فرصت های نقش زنان در مدیریت شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان از بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان توسط عوامل مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان آغازشده است.

وی افزود: شهرداری سمنان تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای برای بازآفرینی با تاکید بر بازسازی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و خانه‌های قدیمی و تاریخی ارائه می‌دهد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در شهر سمنان ۵۷۳ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود دارد.

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بازآفرینی شهری، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری خصوصاً در محدوده بافت تاریخی می‌شود.

کد خبر 750843

دیگر خبرها

  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • انجام بیش از ۹۰ درصد زایمان‌ها توسط ماماها
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • شهر و حیات مدنی
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس