Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا رييس جمهوري در نشست هم انديشي مديران ارشد دولت نکات مهمي را همچون ايستادگي دولت در برابر مشکلات، راه هاي پيش پاي ملت در مواجهه با آمريکا، دوري از اختلافات داخلي و ايجاد انسجام ملي، صرفه جويي و نظارت مردم بر امور مطرح کرد.

حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني عصر چهارشنبه در سخنراني در نشست هم انديشي مديران ارشد دولت به بيان ديدگاه و نظرات خود پرداخت که مهم ترين محورهاي آن به شرح زير است:
** بايد متحد بايستيم و اختلاف داخلي بالاترين هزينه ها را به مردم و بويژه فقرا تحميل مي کند؛ روز اهتزاز پرچم ايران است؛ حاضرم در برابر تمام مخالفين و منتقدين خم شوم و دست آنها را براي اتحاد و همکاري ببوسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** امروز بايد همگي تصميمات مهمي براي حفظ استقلال و سربلندي ايران عزيز بگيريم و تا پايان و با همه توان پاي اجراي آن بايستيم. وقتي به زندگي و سرگذشت شهيد بهشتي و ياران گرانقدرش نگاه مي‌کنيم، براي ايستادگي در زمان حاضر که مقطع ايستادگي ملت در برابر دشمنان است، روحيه مي گيريم.
* تصميم بزرگ ملت
** ملت ايران در سال‌هاي 92 تا 94، تصميم بزرگي گرفت و به دنيا اعلام کرد در عين حال که محکم و قاطع پاي آرمان‌هاي خود ايستاده، اما حاضر است با منطق و استدلال با همان کساني که سال‌ها به اين کشور فشار وارد آوردند، گفتگو کند و اگر حسن نيتي در ميان باشد، به توافق برسد.
** در طول 30 ماه تلاش، مذاکره و فداکاري، توافقي عظيم و تاريخي حاصل شد که البته تحمل اين موفقيت بزرگ براي دشمنان و بدخواهان جمهوري اسلامي بسيار سخت بود؛ چرا که آنها 12 سال براي تحقق آرزوي خود يعني به زانو در آوردن ملت ايران، تلاش کرده بودند.
** به تصريح و شهادت بدخواهان و حتي بدترين دشمنان ملت ايران، جمهوري اسلامي يک پيروزي بزرگ به دست آورده بود و اگر چه بدترين دشمنان، اين توافق را بدترين توافق تاريخ توصيف مي‌کردند که به آنها تحميل شده است،‌ اما باور و تلاش ما از ابتدا اين بود که توافقي برد - برد به دست آوريم و همين‌طور هم شده بود.
** واضح‌ترين موضع‌گيري بدخواهان جمهوري اسلامي ايران عليه توافق برجام، مهرماه سال پيش اعلام شد؛ آقاي ترامپ در آن مقطع به طور رسمي، خط جديد سياست خارجي دولتش را با لحني نامناسب عليه جمهوري اسلامي ايران تشريح کرد و دور جديدي از تلاش‌ها براي بر هم زدن برجام را آغاز کرد که البته تا امروز در اين مسير ناموفق بود و برجام همچنان پابرجاست.
** آمريکايي‌ها هرگز تصور نمي‌کردند که از برجام خارج شوند و جمهوري اسلامي ايران نيز چند ساعت بعد اعلام نکند که از اين توافق خارج شده است؛ اين را با سند و مدرک اعلام مي‌کنم که حتي سيستم اطلاعاتي آمريکايي‌ها، صهيونيست‌ها و بدخواهان جمهوري اسلامي در منطقه نيز تصور مي‌کردند که با اعلام خروج آمريکا از برجام، ايران نيز به فاصله چند ساعت از اين توافق خارج خواهد شد.
* ضربه آمريکا از ناحيه تدبير
** زماني که جمهوري اسلامي اعلام کرد به درخواست دوستان، کشورهاي اروپايي، روسيه و چين فرصتي براي حفظ برجام به اين کشورها مي‌دهد، آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها و بدخواهان منطقه‌اي خشکشان زد و آنچنان ضربه‌اي از ناحيه تدبير ملت ايران بر آنها وارد شد که فکرش را هم نمي‌کردند.
** بدخواهان جمهوري اسلامي تصور هم نمي‌کردند که جمهوري اسلامي عصباني نشده و احساساتي و از روي عجله تصميم نمي‌گيرد و با تأمل مسأله را مورد بازبيني قرار مي‌دهد، اين موضع جمهوري اسلامي و کار مهمي که ملت ايران انجام داد، در تاريخ ماندگار خواهد شد و جهان هنوز در شگفتي است که جمهوري اسلامي ايران چه خواهد کرد و چه تصميمي براي آينده خواهد گرفت.
** در مدت 51 روزي که از اين اتفاق مي‌گذرد، تمام کشورهاي دنيا‌، ترامپ و حاکمان آمريکا را محکوم کردند، اما هيچ‌کس سخني از اين نگفته است که جمهوري اسلامي ايران عقب‌نشيني کرده يا از تحريم ترسيده است و برعکس از عقل و تدبير ايران بزرگ سخن گفتند.
* سه راه پيش پاي ملت براي مواجهه با آمريکا
** دولت و رئيس جمهور به عنوان نماينده مردمي تا ديروز خود را متکي به رأي 24 ميليون نفر مي‌دانستند اما امروز خود را متکي به رأي و حمايت 81 ميليون نفر مي‌دانند و اعلام مي‌کنيم که با اتکاء بر ايستادگي ملت ايران و بهره‌مندي از ارشادات رهبري معظم و با هماهنگي و همراهي قواي ديگر در خط حفظ و تأمين منافع و مصالح ملي حرکت خواهيم کرد.
** امروز سه راه پيش پاي ملت ايران قرار دارد، راهکار اول اين است که در برابر آمريکا تسليم شويم و به ترامپ بگوييم که بيا بنشينيم تا بينيم از نظر شما چه چيزهايي بايد از اين توافق کم شده و چه چيزهايي به آن اضافه شود. اين راه مورد تأييد و قبول هيچ انسان عاقل، وطن دوست و وطن پرستي نيست و هيچ يک از مردم ايران تسليم در برابر فشار، ظلم، توهين و سخن نابجا را نمي‌پذيرند.
** راهکار دوم اين است که در برابر آمريکا بايستيم، اما اختلافات دروني ما نيز به قوت خود باقي باشد و يکي عليه برجام سخن گويد و يکي صرفاً در دفاع از برجام و هيچ‌کدام به وضعيت موجود توجه نداشته باشند. مي‌شود هر روز مطالبات مردم را بالاتر برد و دعواها را با قوت بيشتر از گذشته ادامه داد؛ نتيجه اين رويه اين خواهد بود که ما در برابر آمريکا ايستادگي مي‌کنيم، اما بالاترين هزينه را به مردم کشور و بويژه فقرا و افراد کم‌درآمد تحميل خواهيم کرد. انتخاب اين راه يعني ايستادگي با بالاترين هزينه که وضعيت کشور را در عرصه اقتصادي و فرهنگي بدتر کرده، وحدت را شکننده‌تر کرده و شکاف و افتراق را بيشتر خواهد کرد.
** راهکار سوم اين است که به هيچ وجه در برابر آمريکا تسليم نشده و عزت ملي تاريخي خود را حفظ کنيم و آمريکا را در مبارزه اراده‌ها به زانو درآوريم. ملت ايران با اتخاذ اين راهکار مثل هميشه در تاريخ سربلند خواهد ماند و زورگويان خواهند فهميد که راه غلط و اشتباهي را انتخاب کرده اند. راهکار سوم راهکار مقاومت و ايستادگي با کمترين هزينه است به اين شکل که واقعيت را مد نظر قرار دهيم، توقعات را مديريت کنيم و همه با هم همکاري کنيم.
** امروز دولت و من به عنوان رئيس جمهور و نماينده ملت، دست همه را مي‌بوسم و در برابر همه آحاد ملت و جناح‌ها، حتي آنها که بدترين اهانت‌ها را به دولت کردند، خم مي‌شوم و دست همه آنها را مي‌بوسم. امروز روز اهتزاز پرچم عزت و عظمت ملت ايران است و بايد به دنيا نشان دهيم که مي‌توانيم سختي‌ها و مشکلات را پشت سر بگذاريم، اما عزت، آزادي، استقلال، مردم‌سالاري، جمهوريت، اسلاميت، دين و فرهنگ‌مان را معامله نخواهيم کرد.
** در اين مبارزه دولت در خط مقدم قرار دارد و همه مديران دولت بايد اين احساس را داشته باشند که در خط مقدم مبارزه قرار دارند. کسي که در خط مقدم مبارزه است، يعني زير پايش مين دشمن را احساس مي‌کند و نه صرفاً آتش موشک، توپخانه، خمپاره و بمباران هواپيماي دشمن، بلکه آتش تير مستقيم دشمن را نيز به چشم مي‌بيند.
** حضور در خط مقدم، همان حضور در خط مقدم است که پيامبر گرامي اسلام(ص) هر شب حضور در آن را بالاتر از گذراندن شب قدر توصيف کرده است. ما به عنوان مسئولين کشور و نيروهاي خط مقدم در کنار هم بايد از عمق جان سختي‌هاي اين ايستادگي را به جان بخريم و باور داشته باشيم که هر روز و هر شب ما از 18 ارديبهشت به اين سو روز و شب قدر است. اين شعار نيست، بلکه گفته پيامبر گرامي اسلام(ص) است چرا که امروز در مرز اقتصاد، عزت و آبروي ايران اسلامي ايستاده‌ايم و جان و آبروي‌مان را با افتخار در اين مسير تقديم مي‌کنيم.
* دولت در برابر فشار ايستادگي مي کند
** دولت مي ايستد؛ اگر کسي فکر مي کند اين دولت در برابر فشار استعفا مي دهد، اشتباه مي کند. همه ما در کنار هم تا آخرين روز دولت دوازدهم به عهدي که با مردم بسته‌ايم وفادار خواهيم ماند و خود را امانت‌دار مردم مي‌دانيم و اعلام مي‌کنم که تا پاي جان، آبرو و حيثيت خود با افتخار ايستادگي کرده و هيچ ترس و هراسي از هيچ چيزي ندارم.
* شروط ايستادگي دولت
** ايستادگي دولت يک شرط مهم دارد و آن اين است که مديران که در خط مقدم ايستاده‌اند، بايد قبل از ديگران فشارها و سختي‌ها را احساس کرده و تحمل کنند. اگر بخواهيم بگوييم که اين روزها، روزهاي سختي است اما براي ديگران، حتماً شکست خواهيم خورد. اگر تا امروز روزانه 8 ساعت کار مي‌کرديم، نبايد فردا نيز همين 8 ساعت و با همين سبک و شيوه مديريتي کار کنيم. امروز بايد به فکر تغيير شرايط باشيم و از مشاورين و کارشناسان جديد بهره بگيريم و از هر فکر جديد و نويي استقبال کنيم و همه افکار و انديشه‌ها را دعوت به همکاري کنيم.
* آغاز صرفه جويي از دولت
** همه مديران دولت از مديران ارشد تا معاونين و مديران کل بايد در عمل نشان دهند که شرايط امروز با شرايط ديروز فرق دارد. اگر لازم است صرفه‌جويي شود بايد اول از دولت شروع شود. از سازمان‌هاي برنامه و بودجه و امور اداري و استخدامي مي‌خواهم که با مسئوليت من، برنامه‌هاي جديدي براي صرفه‌جويي در هزينه‌ها تدوين کنند.
** نمي‌شود در موضوعات مختلف از جمله سفرهاي خارجي و برنامه‌هاي ديگر همانگونه عمل کنيم که در سال‌هاي 95 و 96 عمل کرده ايم و مثلاً اگر براي موضوعي 5 نفر به سفرهاي خارجي مي‌رفتند حالا بايد 2 نفر همان کار را در سفر انجام دهند و اگر براي انجام کاري در سال 96 يک هفته صرف مي‌شد در حال حاضر بايد 2 روزه آن کار انجام شود و اگر قبلاً با بليط هاي درجه يک و تجاري به سفر مي‌رفتيم حالا بايد با بليط هاي اقتصادي سفر کنيم که مردم ببينند که صرفه جويي را از خودمان شروع کرده ايم.
** اگر صرفه جويي را از خودمان آغاز کنيم و همه به صحنه بياييم، مردم هم ما را همراهي کرده و در برابر مشکلات خواهند ايستاد، البته بايد برنامه‌ريزي و تدبير داشته باشيم و برنامه‌هاي خود را براي مردم توضيح دهيم.
** مسئولان که بار سنگيني را در خط مقدم بر دوش دارند، بايد بدانند که هرگز بدون ياري و مساعدت مردم، پيروز نخواهيم شد و مردم نيز بايد بدانند که ما چه کاري انجام مي‌دهيم و بايد خدمات را به مردم توضيح دهيم. اگر مردم بدانند که چه مي‌کنيم و درست عمل کنيم، قطعاً از ما حمايت خواهند کرد.
* تدوين برنامه در بخش هاي اشتغال، مبارزه با فقر، تنظيم بازار و توليد
** بايد در اين مقطع حساس حداقل در 4 بخش اشتغال، مبارزه با فقر، تنظيم بازار و توليد، برنامه‌هاي ويژه‌اي را تدوين و ارايه کنيم؛ اگر اين 4 بخش اصلاح و درست شود، موفق خواهيم شد.
** در شرايط سخت و دشوار فشار دشمنان، گسترش بيکاري در جامعه فشاري مضاعف را ايجاد مي‌کند، بايد با تلاش و توان بيشتر مشکل اشتغال و بيکاري در جامعه را حل کنيم و وزارت کار بايد با همه قدرت در اين راستا به صحنه بيايد تا بتوانيم، اشتغال روان و آسان ايجاد کنيم.
** بايد از هزينه‌هاي مربوط به تأمين اجتماعي براي 6 ماه و يکسال گذشت کنيم و اشتغال روستايي را با سبک جديد و در نظر گرفتن شرايط ساماندهي کنيم.
** وزيران کار، تعاون و رفاه اجتماعي و راه و شهرسازي بايد به مردم توضيح دهند که براي اشتغال چه برنامه‌اي دارند، ما مي‌توانيم در صنعت ساختمان اشتغال و اميد ايجاد کنيم و در اين راستا هيچ‌دستگاه و شرکت دولتي حق ندارد زميني را که نياز ندارد در اختيار وزارت راه و شهرسازي قرار ندهد و اين يک الزام است و آن را دنبال مي‌کنم که اگر دستگاهي زميني را در سال 97 استفاده نکرده و آن را واگذار هم نکرده آن زمين را از آن دستگاه بگيرند.
** در هر زمينه‌اي براي رفع مشکل اشتغال در کشور، تلاش کنيم، همه بويژه سازمان برنامه و بودجه، وزرا و ستاد اقتصادي دولت بايد به ميدان بيايند تا بتوانيم در اين بخش تحول ايجاد کنيم.
* هدايت درست نقدينگي ضرورت ساماندهي بازار
** اگر مي‌خواهيم، نقدينگي سرگردان در کشور سامان داده شود و به درستي هدايت شود، بايد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي دولتي، سهام خود را در بورس فعال کرده تا کارخانه‌ها و بنگاه‌هاي سودده آنان در اختيار مردم قرار گيرد و در اين راستا همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هايي که مي‌توانند اوراق منتشر کنند، بايد به ميدان آمده و با هر سودي که مورد تصويب است اوراق در اختيار مردم قرار گيرد چرا که مردم زماني که ببينند پولشان در جايي است که سود بيشتري نصيب‌شان مي‌شود و کشور نيز به واسطه آن سرمايه‌گذاري، بهتر اداره مي‌شود، قطعاً همراهي خواهند کرد.
** بايد توليد را رونق داده و در آن تحرک ايجاد کنيم، دولت تعهد مي‌کند که در راستاي ايجاد تحرک در توليد، براي واردات مواد اوليه کارخانه‌هايي که بايد از خارج از کشور وارد شود، ارز رسمي در اختيار واردکنندگان قرار دهد.
* مسئولان حقايق را به مردم بازگو کنند
** بايد از بالا بردن مطالبات مردم جلوگيري کنيم و آنهايي که مي‌خواهند، براي انتخابات مجلس در سال آينده کانديدا شوند و امروز خيلي زود شروع به تبليغات کرده اند، نبايد مطالبات مردم را در سخنان خود بالا ببرند و در اين راستا استانداران و مسئولان دولتي بايد حقايق را به مردم بازگو کرده که کسي نتواند از اين فرصت استفاده کرده و بدانند، اگر راه ديگري را دنبال کنند، مردم با آنها همراهي نخواهند کرد.
** بايد توقعات را پايين‌ آورده و توليد را افزايش دهيم، همه بايد به توليد داخلي کمک کنيم و امروز يک فرصت خوب براي توليد داخلي فراهم شده است. هنگامي که دولت واردات ده‌ها قلم واردات مصرفي را ممنوع مي‌کند، فرصتي براي توليد داخلي است و بايد تلاش براي توليد، بيشتر شود.
** از قوه قضائيه خواسته‌ام که از فضاي کسب و کار حمايت کند و ما هر چه لازم باشد در جلسه سران سه قوه دنبال خواهيم کرد.
* حمايت رهبر انقلاب از مصوبات سران قوا
** ديروز مقام معظم رهبري يک جمله اي به من فرمودند که شما مصوبات اين دو جلسه سران قوا را تصويب کرده ايد و فرستاده ايد براي من و صبر کرده ايد تا تاييد کنم، هر چه تصويب مي کنيد همان لحظه ابلاغ کن و من از شما حمايت مي کنم. وقتي سه قوه با هم هستند و مقام معظم رهبري حمايت مي کنند، ما مي توانيم به راحتي از مشکلات عبور کنيم.
** مطمئناً به راحتي مي‌توانيم از مشکلات عبور کنيم، نبايد اجازه دهيم افرادي که درآمدشان کم است،‌ دچار مشکل شوند و بايد از اقشاري که در فشار هستند، حمايت کنيم.
** تنظيم بازار را در شرايط کنوني، وظيفه بزرگ بر دوش مسئولان است؛ بايد تلاش کنيم تا قيمت‌گذاري‌ها با مرکزيت انجام شود و اين اولين وظيفه دولتي‌هاست تا قيمت محصولاتي که در اختيار مردم قرار مي‌گيرد را به طور دقيق مورد نظارت قرار دهند تا اجناس گران عرضه نشود.
** امور شرکت‌هاي دولتي مورد بررسي قرار گرفته و اجازه ندهيم مردم در فشار باشند، تنظيم بازار امروز يک رکن بزرگ براي کشور محسوب مي‌شود.
* ضرورت کمک بخش خصوصي به دولت
** امروز فرصت خوبي براي فعاليت بخش خصوصي فراهم شده و در مبارزه با فشارها و تحريم‌هاي آمريکا بخش خصوصي بايد به کمک دولت بيايد تا با راه‌ حل هاي جديد نيازمندي‌هاي کشور و مردم را تأمين کنيم.
** امروز روز گله‌گذاري نبوده و بايد به فکر حمايت از يکديگر باشيم، همه وزرايي که در زمينه توليد، واردات و صادرات نقش دارند، بايد از بخش خصوصي مشورت و راه‌حل بگيرند.
** دولت و ادارات آن در فصل تابستان بايد در صرفه‌جويي نسبت به مردم پيشگام باشند و در اين راستا وزرا بايد مصرف آب و برق در دستگاه‌ها را در 3 ماهه تابستان بررسي کرده و اگر در دستگاهي نسبت به سه ماهه پارسال مصرف بيشتري اتفاق افتاد، بايد با مسئول مربوطه برخورد شود.
** بايد خدمات را تسهيل و ارزان‌تر کنيم و اگر بناست قيمتي در خدمات بالاتر برود نبايد اجازه دهيم اين افزايش قيمت بيشتر از نرخ تورم باشد.
* پاسخگويي براي مقابله با تشويش اذهان عمومي
** همه فرهيختگان، دانشگاهيان، هنرمندان و کساني که مرجعيت اجتماعي دارند، بايد حمايت کنند، چرا که امروز روزي نيست که بخواهيم به دنبال حاشيه‌سازي باشيم و دستگاه‌هاي دولتي بايد نسبت به برنامه‌ها و خدمات خود با مردم صحبت کنند و از آنها مشورت بخواهند، اما نبايد به دنبال حاشيه‌ها و پاسخگويي به برخي رفتارها در فضاي مجازي باشيم. اگر کسي به دنبال فرافکني و تشويش اذهان بود، بايد پاسخ دهيم و روابط عمومي‌ها در اين راستا امروز، مسئوليت سنگين‌تري بر دوش دارند و بايد در همان لحظه که سخن ناروا عليه خدمات دولت ارايه مي‌شود، حقايق را اعلام کنند.
** حتماً در برابر فشارهاي خارجي موفق خواهيم بود، اما اگر فشارهاي خارجي با بداخلاقي‌هاي داخلي توأم شود اين يک خطر مهلک براي کشور است و مي‌تواند ضربه‌اي سنگين وارد کند. بايد اختلافات را کنار گذاشته و با شجاعت، کار و تلاش کنيم.
** مردم ما بايد احساس کنند زندگي ضروري و روزمره آنها تحت هر شرايطي تأمين خواهد شد، وزير صنعت، معدن و تجارت بايد صريحا به مردم بگويد که چه اقلام و جنس‌هايي به کشور به وفور وارد مي‌شود و قيمت آنها تغيير نخواهد کرد و اگر اين اقدام نياز به ارز دارد ما تحت هر شرايطي آن را تأمين خواهيم کرد.
* نظارت مردم بر امور براي کمک به دولت
** بانک مرکزي موظف است به مردم توضيح دهد که براي چه کارهايي ارز رسمي و به چه ميزان پرداخت شده است. ما بايد از مردم کمک بگيريم و آنها مي‌توانند به دولت کمک کرده و بر امور نظارت داشته باشند و اين حق آنهاست که بدانند چه کسي و به چه ميزان و براي چه کاري ارز دريافت کرده و قيمت جهاني محصولي که با آن ارز وارد شده چقدر است.
** بايد از فضاي مجازي استفاده کرد و به مردم بگوييم در اين پنجاه و يک روز، به چه کسي و به چه قيمتي و براي چه جنسي ارز داديم، مردم براي تأمين زندگي روزمره خود و داروها و نيازهاي خود نبايد دغدغه داشته باشند و اين مسئوليتي است که بردوش ماست.
** ما در برابر فشارهاي خارجي نبايد عصباني شده، عجله کرده و سست شويم، بلکه بايد قاطع و محکم ايستادگي کنيم و شک ندارم که اگر همه با هم باشيم و با تدبير عمل کنيم، از مشکلات عبور خواهيم کرد.
** ما روزهاي سخت و دشوار فراواني داشتيم و ريسک‌هاي بزرگي را پذيرفتيم اما با توکل به خدا و ايثار مردم، دانشمندان و متخصصان کشور، توانستيم از مشکلات عبور کنيم.
** تمام شرکت‌هاي دانش‌بنيان بايد امروز احساس وظيفه سنگيني بکنند، همه بايد به صحنه بياييم تا بتوانيم با فشار دشمنان مقابله کنيم.
** به مسئولين کشور و ملت ايران اطمينان مي‌دهم، اگر همه دست به دست هم دهيم و به آينده اميدوار بوده و بر خدا توکل کنيم، موفق خواهيم شد.
** تصور نکنيد فردي که امروز به عنوان رئيس جمهور آمريکا تمام قوانين بين‌المللي را زير پا گذاشته و به همه مسلمانان جهان ظلم مي‌کند، موفق خواهد بود بلکه او پاسخ رفتار ظالمانه خود را حتماً خواهد ديد.
** ما به رحمت خدا اميد داريم و ايمان و باور داريم اگر خدا ما را ياري کند، موفق خواهيم بود، افزود: زندگي براي ما اگر سخت‌تر باشد، افتخارات و سربلندي ما هم در تاريخ بيشتر خواهد بود.
** اگر مسئولان و توليدکنندگان و همه آنهايي که مسئوليت بر دوش دارند، احساس کنند که بايد در برابر يک قلدر بايستيم و پيروز شويم، ترديد نداشته باشيد که ما از اين مقطع تاريخي عبور کرده و با افتخار خواهيم گذشت.
سيام**9314**1569
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید