Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ دادستان تهران در رابطه با ورود دادستانی تهران به موضوع ادعاهای "یاسی اشکی" پیرامون واکسن(HPV) گفت: بله عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته ایم. در حال تحقیقات هستیم.

 جعفری دولت آبادی دادستان استان تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با حادثه اخیر بازار تهران و بازداشت شدگان این حادثه گفت: با اطلاعاتی که پلیس و دستگاه امنیتی به ما دادند کسانی که وضع بازار را به هم زدند از جنس بازار نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده‌ای در تلاش هستند این عنوان را بسازند که ظرف چهل سال گذشته برای اولین بار وضع بازار به هم ریخته، حال که این طور نبوده است.

دادستان تهران عنوان کرد: طبق دستگیری‌هایی که در رابطه با حادثه اخیر داشتیم سران محرک را شناسایی کردیم. اینها بازار و افرادی که در صنوف فعالیت می‌کردند نیستند. اینها ممکن است که مطالباتی داشته باشند اما این مطالبات هیچ کدام به معنای بر هم زدن و آشوب در سطح کشور و تهران نیست. کلیه عوامل شناسایی شدند و تصمیم گرفته شده تا زمان محاکمه آزاد نشوند.

وی در رابطه با ورود دادستانی تهران به موضوع ادعاهای "یاسی اشکی" پیرامون واکسن (HPV) گفت: بله عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم. در حال تحقیقات هستیم.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به این سوال که از صدا و سیما چه کسانی احضار شدند، گفت : کسانی که دست اندرکار بودند. از آنها دعوت کردیم که توضیح دهند. مکاتبه شده پاسخ‌هایی را داده‌اند و به آنها جواب می‌دهیم.

دادستان تهران در مورد اینکه پیرامون احراز تخلف در قضیه واردات واکسن (HPV)صحبت هایی شده یا خیر؟ بیان کرد: توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم و مسئولان امر فراخوانده شده اند که درحال بررسی موضوع هستیم و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در مورد حضور مهدی جهانگیری در همایش‌های اقتصادی و عرصه عمومی گفت: کار پرونده این فرد در حال انجام است و تمام که شد اطلاع می‌دهیم. این پرونده در مرحله کارشناسی است. این فرد هم اکنون با قرار وثیقه آزاد است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جعفری دولت آبادی واکسن HPV اعتراضات بازار تهران تجمعات بازار تهران جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی درباره پرونده نیکا شاکرمی

به گزارش خبرآنلاین، برخی از فعالان رسانه‌ای که با استناد به گزارش جعلی و پر از اشتباه بی‌بی‌سی، با همراهی گروه‌های ضد انقلاب اقدام به انتشار مطالب کذب در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی کرده بودند به دادستانی تهران احضار شدند.

میزان در خبری نوشت: به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901727

دیگر خبرها

  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای /دلیل: انتشار مطالب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد