Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

تنها ساعاتی پس از آنکه کارلوس کی‌ روش سرمربی تیم ملی ایران از تحویل گرفته نشدنش توسط اکثر بازیکنان تیم ملی پرتغال - بعد از مصاف چهارشنبه شب دو تیم در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2018 - گلایه کرد و با طعنه زدن به کریستیانو رونالدو به خاطر محکوم شدنش به حبس برای نپرداختن مالیات، ریکاردو کوارشما را هم از لب تیغ گذراند، مهاجم سابق اینتر جواب سرمربی 65 ساله تیم ملی ایران را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم کی‌ روش در مصاحبه اخیرش با نشریه پوبلیکوی پرتغال درباره کوارشما - کسی که بعد از بازی از رفتار سرمربی ایران در قبال هموطناش ابراز نارضایتی کرده بود - ابتدا گفت که ترجیح می‌دهد زیاد درباره این موضوع صحبت نکند تا تمرکز کوارشما برای ادامه کارش در تیم ملی پرتغال در جام جهانی گرفته نشود اما در ادامه گفت اگر او و دیگر سرمربیانی که با کوارشما کار کرده‌اند بخواهند درباره این بازیکن حرف بزنند، سال‌ها حرف خواهند داشت.

کوارشما به دنبال اظهارات کی‌روش در صفحه اینستاگرامش یک پیام و عکسی معنادار گذاشته است. این عکس بخشی از یک داستان مصور از شخصیت بتمن در حال سیلی زدن به شخص روبه‌رویش است که این این مکالمه میان آنها رد و بدل می‌شود: «کی‌روش می‌گوید (شخصیت اول) ... بس کن، الان فقط بازی با اروگوئه مهم است (بتمن)»

کوارشما اما زیر این عکس پیامی هم با این مضمون برای جواب دادن به کی‌روش گذاشته است: «من در تمام طول زندگی‌ام به تحمل پیش‌داوری‌ها عادت داشته‌ام و هر بار با شنیدن آنها قوی‌تر و شاید به لطف آنها انسان بهتری شده‌ام. جواب من به این پیش‌داوری‌ها همیشه تلاش بیشتر، سخت‌تر جنگیدن و رسیدن به جایی بوده که همیشه رؤیایش را داشته‌ام. می‌دانم از کجا به اینجا رسیده‌ام، برای چه چیزی آمده‌ام، کجا می‌خواهم بروم و نمی‌خواهم این مسیر را تنها بروم. من می‌خواهم در کنار تمام اعضای تیم باشم، می‌‌خواهم یکی از کل باشم.

کوارشما در ادامه پیامش می‌نویسد: دوستان، اگر این درست است که مردم می‌گویند که باید یک چشمت به خر باشد و یک چشمت به کولی (ضرب‌المثلی پرتغالی به معنای اینکه باید حواست به اوضاع باشد) این هم درست که صدای خرها به آسمان نمی‌رسد (یک ضرب المثل پرتغالی دیگر با این معنا که حرف‌های احمقانه گوش کر می‌خواهد). حالا بگذارید بازی کنیم، حامی تیم ملی باشید و تمرکزمان روی کسب پیروزی مقابل اروگوئه باشد.

پیام کوارشما توسط بازیکنان زیادی لایک شده و در میان آنها تنها یک نفر، سدریک سوارش از این کار پشیمان شد تا از ورود به این ماجرای جنجالی جلوگیری کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی اعلام کرد که پس از گذشت نزدیک به ۷ ماه از رخ‌دادهای هفتم اکتبر سال گذشته میلادی وضعیت ساکنان غزه روز به روز بدتر می‌شود.

گوترش گفت: از کابینه اسراییل و سران حماس می‌خواهم که به توافقی برای آتش‌بس و آزادی اسیران دست پیدا کنند. از کشورهای هم‌پیمان اسراییل می‌خواهم که اسراییل را به عدم عملیات نظامی زمینی در رفح قانع کنند.

وی ادامه داد: حمله به رفح تاثیرات ویرانگری روی فلسطینیان در غزه و پیامدهای خطرناکی در کرانه باختری و تمامی منطقه دارد.

دبیرکل سازمان ملل متحد افزود: حمله به کاروان‌ها و تاسیسات بشردوستانه و افراد نیازمند مجاز نیست. از کابینه اسراییل می‌خواهم که روند ورود کمک‌ها به غزه را تسریع ببخشد و امنیت کاروان‌های همراه آن از جمله آنروا را تامین کند.

گوترش ادامه داد: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: طرحی برای اجرای توصیه‌های گزارش مستقل آماده‌شده درباره آنروا وجود دارد. از کشورهای عضو و طرف‌های کمک‌کننده می‌خواهم که تامین مالی لازم برای تداوم کار آنروا را انجام بدهند.

گوترش در پایان مدعی شد: ما به اقدام برای دستیابی به راه حلی بر پایه پایان اشغالگری و تاسیس کشور قابل زندگی فلسطین پایبندیم.

کد خبر 6093581

دیگر خبرها

  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند
  • تحلیلگر اسرائیلی: جنگ پایان یافته، حمله به رفح توهمی بیش نیست
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود