Web Analytics Made Easy - Statcounter

عوامل مجموعه دررابطه با ادعاهای "یاسی اشکی" پیرامون واکسن (HPV) به دادستانی فراخوانده شدند/ در حال تحقیقات هستیم

ایران آنلاین /  دادستان تهران در رابطه با ورود دادستانی تهران به موضوع ادعاهای "یاسی اشکی" پیرامون واکسن(HPV) گفت: بله عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تحقیقات هستیم.

به گزارش ایسنا، جعفری دولت آبادی دادستان استان تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با حادثه اخیر بازار تهران و بازداشت شدگان این حادثه گفت: با اطلاعاتی که پلیس و دستگاه امنیتی به ما دادند کسانی که وضع بازار را به هم زدند از جنس بازار نبودند. عده‌ای در تلاش هستند این عنوان را بسازند که ظرف چهل سال گذشته برای اولین بار وضع بازار به هم ریخته، حال که این طور نبوده است.

دادستان تهران عنوان کرد: طبق دستگیری‌هایی که در رابطه با حادثه اخیر داشتیم سران محرک را شناسایی کردیم. اینها بازار و افرادی که در صنوف فعالیت می‌کردند نیستند. اینها ممکن است که مطالباتی داشته باشند اما این مطالبات هیچ کدام به معنای بر هم زدن و آشوب در سطح کشور و تهران نیست. کلیه عوامل شناسایی شدند و تصمیم گرفته شده تا زمان محاکمه آزاد نشوند.

وی در رابطه با ورود دادستانی تهران به موضوع ادعاهای "یاسی اشکی" پیرامون واکسن (HPV) گفت: بله عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم. در حال تحقیقات هستیم.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به این سوال که از صدا و سیما چه کسانی احضار شدند، گفت : کسانی که دست اندرکار بودند. از آنها دعوت کردیم که توضیح دهند. مکاتبه شده پاسخ‌هایی را داده‌اند و به آنها جواب می‌دهیم.

دادستان تهران در مورد اینکه پیرامون احراز تخلف در قضیه واردات واکسن (HPV)صحبت هایی شده یا خیر؟ بیان کرد: توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم و مسئولان امر فراخوانده شده اند که درحال بررسی موضوع هستیم و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در مورد حضور مهدی جهانگیری در همایش‌های اقتصادی و عرصه عمومی گفت: کار پرونده این فرد در حال انجام است و تمام که شد اطلاع می‌دهیم. این پرونده در مرحله کارشناسی است. این فرد هم اکنون با قرار وثیقه آزاد است./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر دادستانی دیوان بین المللی کیفری با اشاره به اینکه از نگرانی‌های رسمی و غیررسمی مرتبط با تحقیقات این نهاد در ارتباط با جنگ غزه آگاه است، بر ادامه این تحقیقات تأکید کرد.

این دفتر با صدور بیانیه ای، توقف همه تلاش‌ها را برای مانع‌تراشی، ارعاب یا تأثیر بر مقامات دادگاه خوستار شد و خاطرنشان کرد که استقلال و بی‌طرفی دادگاه زمانی که تهدید به انتقام از این دادگاه یا مقامات آن وجود داشته باشد، تضعیف می شود.

دفتر دادستانی دادگاه لاهه همچنین تأکید کرد که تهدید دادگاه حتی بدون اقدام ممکن است بر اساس اساسنامه رم، جُرم ضد اجرای عدالت باشد.

این خبر در حالی است که منابع آگاه اعلام کردند که دادستان دیوان کیفری بین المللی با کارکنان بیمارستان های «الشفا» در شمال و «ناصر» در جنوب نوار غزه دیدار و گفت وگو کرد و اظهارات آن ها را درباره جنایت های نظامیان رژیم صهیونیستی و قتل عام بیماران و پناهندگان به این بیمارستان ها، به ثبت رساند.

به گفته این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، حوادثی که در این بیمارستان ها اتفاق افتاده، به دیگر تحقیقاتی ضمیمه می شود که دیوان بین المللی کیفری درباره جنایت های جنگی، ضد بشری، تجاوز و نسل کشی در نوار غزه انجام می دهد.

کد خبر 6095898

دیگر خبرها

  • آسمان رنگین کمانی تهران
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • چه اتفاقی برای یسنا افتاده بود؟ / احضار چند مظنون
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم