Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:  رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه تن از سارقان حرفه ای خانه خبر داد و گفت: سارقان در ساعت های اولیه بامداد با وجود حضور اعضای خانواده، اقدام به سرقت در مناطق مختلف شهر تهران می کردند
به گزارش خرداد از رکنا، سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: در 24 اردیبهشت ماده سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت از منزل به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع که سارقان علی رغم حضور صاحب خانه در منزل وارد منزل شده و اقدام به سرقت چهار تخته فرش ابریشم وی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان داشت: با آغاز رسیدگی به پرونده و بهره گیری از تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته در محل سرقت، سه تن از سارقان حرفه ای سرقت منزل شناسایی و در ادامه تحقیقات مخفیگاه دو تن از اعضای این گروه شناسایی و ماموران موفق شدند طی دو عملیات جداگانه سارقان را دستگیر و پس از انتقال آنان به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ متهمان به سرقت از منزل شاکی پرونده و همچنین انجام سرقت های سرقت مشابه دیگر از منازل اعتراف کردند.وی افزود: با تحقیق از متهمان، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سومین متهم پرونده نیز توسط کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی به اتهام عضویت در گروه دیگری از سارقان منزل دستگیر و در اختیار آن پایگاه قرار دارد که طی هماهنگی با مرجع قضایی، متهم برای ادامه تحقیقات به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و پس از اطلاع از اعتراف صریح همدستانش صراحتا به فعالیت در دو باند از سارقان حرفه ای منزل و انجام سرقت در مناطق مختلف شهر تهران به ویژه در جردن ، پاسداران ، قلهک و ... اعتراف کرد.نادربیگی با اعلام ارزش میلیاردی این پرونده، گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به سرقت اموال با ارزش از منازل شهر تهران به ویژه در مناطق شمال شهر، تحقیقات در خصوص شناسایی سایر جرایم مشابه آغاز و شناسایی مالباختگان در دستور کار کارآگاهان قرار دارد. برچسب ها: سرقت ، حوادث ، پلیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: سرقت حوادث پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ

سردار علی ولی پور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران گفت: ما به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودرو‌ها راهکاری برای عدم سرقت خودرو‌ها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

او ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی