Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@13:21:18 GMT

روستای "لتگاه" مرکز تولید جوراب کشور+گزارش

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۴۶۶۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز همدان، اولین ماشین جوراب بافی حدود ۴۳ سال پیش به روستای لتگاه آورده شد.

در این روستا همه افراد در تولید نقش دارند و با وجود مشکلات مالی و نداشتن نقدینگی دست از تولید برنداشته و تاکنون با همت و تلاش خود توانسته اند نیمی از ماشین های تولیدی خود را به روز کنند.

اکثر این کارگاه هابه صورت ۳ شیفت کاری مشغول فعالیتند که متوسط میزان تولید آنها برای هر کارگاه حدود ۲۴۰ جین در روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای " لتگاه " با جمعیت افزون بر ۲۰۰۰ نفر سهم عمده ای در این شاخه از تولید برعهده دارد تا جایی که زنان خانه دار نیز ساعاتی از وقت خود را در کمک به مردان خود برای بسته بندی این محصول صرف می کنند.

عمده ترین بازار برای عرضه جوراب های تولید شده در این کارگاه ها استان ها و شهرهای همجوار مانند بروجرد و اراک و حتی استان های خراسان و بندر عباس است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان جوراب بافی کارگاه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی گفت: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • مجوز حدود ۱۲ هزار مکمل در کشور برای مصرف
  • صهیونیست‌ها کارخانه تولید دارو غزه را بمباران کردند
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • نگرانی اهالی روستای انزل از آلودگی کارخانه سنگ شکن