Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:09:50 GMT

نصری: تکواندو ITF ایران در جهان رشد خوبی داشت

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۴۶۷۸

نصری: تکواندو ITF ایران در جهان رشد خوبی داشت

سرمربی تیم منتخب تکواندو (ITF) ایران در چهار دوره مسابقات جهانی و آسیایی پیرامون تکواندوی آی تی اف گفت.

مهران نصری در مصاحبه با "ورزش سه" گفت: در سال ۲۰۱۵ یک هفته قبل از اعزام تیم به رقابت های جهانی بلغارستان انتخاب شدم که در آنجا کار استارت خورد و در سال بعد (5102) در ایتالیا کسب مقام نقره جهان، در سال ۲۰۱۵ در کره شمالی عنوان سرمربی تیم و کسب جایگاه سوم تیمی جهان، به تازگی در ۲۰۱۵مغولستان کسب دو مدال نقره انفرادی و کسب مقام سوم آسیایی را به همراه همه بچه ها بدست آوردیم که در تاریخ تکواندو (ITF) ایران بعد از  ۵۰ سال این مقام ها با تیم های من بدست آمد و خدا را از این بابت شاکرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصری که سابقه کسب سهمیه المپیک را نیز دارد و همچنین مربی بدنسازی تیم ملی موی تای کشورمان نیز هست در رابطه با وضعیت تکواندو (ITF) ایران در جهان گفت: در حال حاضر تیم ایران در رده بندی جهانی رشد چشم گیر و قابل توجهی داشته و به تازگی قدرت های این رشته مثل روسیه و کره هم مغلوب بازیکنان ما شدند، در ایران تکواندو (ITF) علاقمندان زیادی دارد که با توجه به سازمانی نشدن این رشته مشکلات زیادی را داریم. من به نمایندگی از طرف خانواده تکواندو (ITF) ایران از تمام زحمت کشان این رشته مخصوصا جناب دکتر حسین فدا مالکی و همچنین دکتر مهرداد خرم تشکر بسیار ویژه دارم که همه جوره این رشته و نفرات اعزامی را حمایت کردند و در آخر از مسولین ورزش با توجه به مقام های کسب شده و همچنین با توجه با اینکه این رشته جزء رشته های پیشنهادی به بازیهای المپیک می باشد مورد توجه قرار گیرد.


مربی موفق اصفهانی تیم تکواندوی آی تی اف ایران در پایان گفت: این رشته بسیار جذاب است و آینده خیلی درخشان در پیش دارد امیدوارم با حمایت مردم و مسئولین به جایگاه واقعی این رشته دست پیدا کنیم.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا