Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:05:53 GMT

مورینیو به دنبال تاراج ستاره های رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۵۱۳۰

مورینیو به دنبال تاراج ستاره های رئال مادرید

گرت بیل و تونی کروس، 2 ستاره گرانقیمت رئال مادرید مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آ.اس مدعی شد در جلسات اخیر مورینیو با مدیریت باشگاه یونایتد، نام تونی کروس به عنوان هدف شماره شیاطین سرخ در تابستان مطرح شده است و سرمربی پرتغالی معتقد است با انتقال این هافبک آلمانی، پل پوگبا نیز عملکرد بهتری در خط میانی یونایتد خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما منچستریونایتد خوب می داند که انتقال تونی کروس به اولدترافورد به این راحتی ها هم نیست و رئال مادرید نیز علاقه ای به فروش او ندارد؛ پس در این شرایط تنها راه یونایتدها پرداخت بند آزادسازی 500 میلیون هافبک آلمانی خواهد بود که رقم گزافی محسوب می شود و کار این تیم را برای جذب تونی کروس دشوار خواهد ساخت.

 

اما طبق ادعای نشریه تایمز، تونی کروس تنها بازیکن رئال مادرید نیست که مدنظر مورینیو است و مانند سالهای اخیر، گرت بیل ستاره ولزی نیز همچنان مدنظر کادر فنی یونایتد خواهد بود. گرت بیل که عملکرد خیره کننده ای در فینال لیگ قهرمانان داشت، بعد از دیدار برابر لیورپول مدعی شد علاقه دارد فصل بعد بیشتر بازی کند و آینده او نامشخص است.

 

البته با جدایی زین الدین زیدان، ممکن است ستاره ولزی در برنابئو ماندگار شود اما قرار است طی روزهای آتی مدیر برنامه او که اخیرا مدعی شده گرت بیل به دنبال توپ طلاست، در جلسه با فلورنتینو پرز تکلیف خود را مشخص کند اما در صورت جدایی، منچستریونایتد گزینه اول بیل خواهد بود.

منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی) تونی کروس گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی تونی کروس گرت بیل رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد