Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:27:03 GMT

هافبک فرانسه غایب بازی با آرژانتین؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۵۴۶۱

بلیس ماتوئیدی، هافبک دونده و زحمتکش تیم ملی فرانسه ممکن است در دیدار مقابل آرژانتین غایب باشد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید تیم ملی فرانسه پیش از آغاز مسابقات حس می کرد در صورت صدرنشین شدن در گروه خود از رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی در مرحله بعد در امان خواهد ماند اما اگرچه تیم دشان در گروه خود اول شد، اما آرژانتین به سختی و با حضور در رتبه دوم صعود کرد تا این فینال زودرس در مرحله یک هشتم رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا دیروز بلیس ماتوئیدی در تمرینات تیم ملی فرانسه دچار آسیب دیدگی شده و اخباری در مورد احتمال غیبت او در دیدار مقابل آرژانتین وجود دارد. ماتوئیدی در اوایل تمرین احساس درد کرده و نقش بر زمین شد تا بعد از دقایقی به کمک کادر فنی تیم ملی فرانسه راهی بیرون شود.

 

با توجه به قدرت تخریبی و دوندگی بالای این بازیکن، احتمال می رفت ماتوئیدی در دیدار مقابل آبی سلسته در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما حالا آینده او نامشخص است.

 

 

 

آرژانتین تیم ملی آرژانتین جام جهانی 2018 (روسیه) ماتوئیدی تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین تیم ملی آرژانتین جام جهانی 2018 روسیه ماتوئیدی تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند

هافبک دفاعی بایرلورکوزن می‌گوید هرگز نمی‌توان آرژانتین را بدون مسی تصور کرد.

طرفداری | آرژانتینی‌ها امیدوارند که لیونل مسی تا ابد برای آنها بازی کند و اصلا دوست ندارند در مورد خداحافظی یا ادامه ندادن با او صحبت کنند.

روزی فرا خواهد رسید که برنده هشت توپ طلا مجبور به آویزان کردن کفش‌هایش شود و احتمالاً قبل از خداحافظی از سطح باشگاهی، تصمیم به کناره‌گیری از عرصه بین‌المللی خواهد گرفت. مسی در ژوئن 37 ساله می‌شود، به این معنی که ممکن است زمان زیادی برای حضور در بالاترین سطح فوتبال نداشته باشد. مسی متعهد شده است که در کوپا آمریکا امسال که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستند، نماینده کشورش باشد و به حضور در جام جهانی 2026 نیز اشاره کرده است. او در حال حاضر رکورد 180 بازی ملی و 106 گل بین‌المللی را به نام خود ثبت کرده است.

ازکوئیل پالاسیوس که در کنار مسی در جام جهانی 2022 قطر طعم قهرمانی جهان را چشیده است، به رویترز درباره زندگی بدون کاپیتان افسانه‌ای آلبی‌سلسته گفت:

بیایید در مورد ادامه ندادن با مسی اصلا صحبت نکنیم. هرگز نمی‌توان تیم ملی را بدون مسی تصور کرد. همه ما می‌خواهیم او جاودانه باشد و همیشه تا ابد با ما بازی کند.

هافبک دفاعی آرژانتینی بایرلورکوزن در مورد یک بازیکن باتجربه دیگر آلبی‌سلسته، آنخل دی ماریا، که قرار است پس از کوپا آمریکا 2024 نام خود را از لیست تیم ملی آرژانتین حذف کند، افزود:

ما نمی‌خواهیم دی ماریا بازنشسته شود. او یک بازیکن منحصر به فرد، متفاوت و تاریخی برای کشور است. اگر او بازنشسته شود، باید از هر جلسه تمرینی، هر اردو و هر بازی نهایت استفاده را ببریم زیرا ما مفتخریم چنین بازیکن باکیفیتی را در اختیار داریم.

آرژانتین قرار است در 20 ژوئن با رویارویی با کانادا، رقابت خود برای کسب عنوان قهرمانی کوپاآمریکا را آغاز کند. مسی برای حضور در این تورنمنت که به دلیل برگزاری در ایالات متحده نیازی به سفر طولانی ندارد، از تعطیلات خود در MLS با اینتر میامی مرخصی خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • طلسم عجیب اللهیار شکست