Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، رسیدگی به این پرونده از آبان سال 90 همزمان با کشف جسد زن میانسالی به‌نام شهناز در آپارتمانش آغاز شد.

 

خیلی زود تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی به‌دستور بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حضور یافتند. در نخستین تحقیقات کارآگاهان دریافتند که شب گذشته پسر دوست شهناز به‌نام فرهاد 27 ساله در خانه او بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گام بعدی به‌دنبال تحقیقات میدانی فرهاد به‌عنوان نخستین مظنون این پرونده تحت بازجویی قرار گرفت.

 

وی بلافاصله اتهام قتل را پذیرفت اما این درشرایطی بود که او خودش را به دیوانگی زده بود تا ثابت کند در زمان وقوع قتل سلامت روانی نداشته است. اما دیروز این متهم از زندان برای محاکمه به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنحبر وقاضی یزدانپور انتقال یافت.

 

پس از قرائت کیفرخواست توسط قاضی دهقانی نماینده دادستان، اولیای دم(فرزندان مقتول)درجایگاه ایستادند وخواستار قصاص متهم شدند. سپس متهم جوان پای میز محاکمه ایستاد این بار او درباره علت وقوع جرمش به قضات گفت: من دیوانه نیستم وتا کنون نقش بازی می‌کردم....

 

وی ادامه داد: من این زن را کشتم چون روابط زیادی با مردان غریبه داشت. من از وقتی کودک بودم با خاله شهناز که دوست صمیمی مادرم بود رفت وآمد داشتیم اما وقتی متوجه رفتار نامناسبش شدم او را کشتم. این موضوع باعث شده بود که من تصویر بدی از زنان در ذهنم باقی بماند ونسبت به همه زنان مظنون شده بودم... تا اینکه ساعت دوازده شب هجدهم آبان به طرف خانه شهناز حرکت کردم زنگ خانه‌اش را زدم و گفتم کارت عروسی‌ام را آوردم او در راباز کرد ومن داخل شدم پس از چند دقیقه او رفت و من هم منتظر ماندم تا بخوابد اما بعد او را کشتم و متواری شدم من اندازه سرسوزن پشیمان نیستم او مستحق مرگ بود.

 

پس‌از پایان اظهارات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند. 

 

ایران

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حوادث جام نیوز قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تو زیبایی
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز