Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فردی در کرمانشاه پس از خواستگاری از دختر مورد علاقه اش و شنیدن جواب رد، او را به قتل تهدید کرده بود دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی کریمی، رئیسپلیس Police فتا کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال شکایت خانمی جوان مبنی بر هتک حیثیت وی در فضای‌مجازی و تهدید به قتل، بررسی پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: خانم شاکی در اظهارات خود عنوان کرد فرد ناشناسی در شبکه های اجتماعی اقدام به تهدید به قتل Murder و ارسال مطالب کذب و توهین آمیز علیه وی کرده که این موضوع موجب به مخاطره افتادن آبرویش شده است. 
کریمی ادامه داد: پس از طرح این شکایت، موضوع رسیدگی به آن در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی متهم شناسایی و به مرکز این پلیس احضار شد. 
رئیس پلیس فتا کرمانشاه یادآور شد: متهم در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه‌ ای بود اما در مواجهه با اسناد و مدارک جمع آوری شده توسط کارشناسان پلیس فتا لب به اعتراف گشوده و عنوان کرد قبلا خواستگار این خانم بوده که پس از شنیدن جواب رد از وی تصمیم به انتقام گرفته است. 
وی تصریح کرد: این متهم در ادامه تحقیقات عنوان کرد، اولین کاری که به ذهنش رسیده ارسال مطالب کذب همراه با توهین و افتراء و تهدید به قتل در شبکه اجتماعی بوده است. 
کریمی خاطرنشان کرد: هرگونه رفتار مجرمانه در فضای مجازی با هر قصد و نیتی که باشد جرم Crime است و خاطی باید در برابر قانون Lawپاسخگو باشد. 
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: به هیچ عنوان نباید از امکانات فضای مجازی برای اخاذی، تهدید و هتک حیثیت دیگران استفاده کرد و نباید به دنبال این بود که شکست‌های فضای حقیقی را با اعمال مجرمانه در فضای مجازی جبران کرد. 
وی در پایان گفت: شهروندان می توانند در صورت مواجه با موارد مشکوک‌، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری اعلام کنند. 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents پلیس Police قتل Murder پلیس فتا فضای مجازی جرم Crime قانون Law هتک حیثیت اخبار حوادث قتل کرمانشاه خواستگار وحشتناک حوادث کرمانشاه دختر مورد علاقه اخبار کرمانشاه عکس ایران حوادث شهروند فیلم مرد زندگی جوان قتل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی