Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتباط مخترعان در سراسر جهان که سبب آسان شدن زندگی و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری در برابر افراد می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اطلاعات این مخترعان بپردازیم.

 اجاق گازی که به کمک نور خورشید غذا را می‌پزد

امروزه بهره‌گیری از نیروی خورشیدی در زندگی‌ رواج پیدا کرده است به گونه‌ای که به کمک نور خورشید می‌توان تمام فعالیت ها راپیش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جدیدترین محصولاتی که بر پایه انرژی خورشیدی تولید شده، اجاق گازی است به کمک 2 آینه سهمی شکل نور خورشید را متمرکز می‌کند و انرژی آن را در خود نگه می‌دارد سپس این انرژی را برای پختن غذا آزاد می‌کند؛ این اجاق گاز قادر است در مدت 30 دقیقه 400 میلی لیتر آب را بجوشاند.

بیشتر بخوانید: بر روی بالشت هوشمند بخوابید و صبح با رایحه‌ای مطبوع بیدار شوید 

 میز هوشمند برای کمک به کارمندان طراحی شد

 داشتن میز کار مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا کارمندان ساعت‌های بسیاری را پشت آن صرف می‌کنند؛ یکی از محققان موفق به طراحی میز کاری شده است که از بروز هر گونه کمر درد و گردن درد جلوگیری می‌کند این میز کار شباهت بسیار زیادی به صندلی دندان‌پزشکی دارد و به کارمندان کمک می‌کند تا بتوانند موقعیت و ارتفاع خود بر روی صندلی را تنظیم کنند.

این میز کار در سه حالت خوابیده، نشسته و ایستاده قابل تنظیم است و می‌توان رایانه‌ را هم در درجه مخصوصی بر روی میز قرار داد و به طور دلخواه  آن را تنظیم کرد.

بیشتر بخوانید: از ساخت تلفن همراه ویژه کودکان تا پهبادی که سلفی می‌گیرد 

 جلیقه هوشمند برای فصل سرما تولید شد

یکی از شرکت‌های تولیدکننده وسایل هوشمند موفق به طراحی جلیقه‌ای شده است که همانند یک وسیله گرمایشی عمل می‌کند؛ این جلیقه در آب و هوای سرد به کمک افراد می‌آید و در برابر باد و باران بسیار مقاوم است همچنین دارای باتری‌هایی است که تا 8 ساعت شارژ را در خود نگه می دارد و شما می‌توانید تلفن همراهتان  را به این جلیقه وصل کنید تا در مدت زمانی کوتاه شارژ شود.

 کوچکترین شارژر همراه تولید شد

داشتن شارژر و پاوربانک در سفرها اهمیت بسیار زیادی دارد اما گاهی ممکن است که به شارژر و پاوربانک دسترسی نداشته باشید برای حل این مشکل یکی از شرکت‌های تولیدکننده وسایل هوشمند موفق به طراحی باتری شده است که  در مواقع ضروری به یاری‌تان می‌آید.

این باتری‌های قلمی به یک سیم شارژر وصل هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به تلفن همراهتان وصل کنید و با هر بار استفاده از این باتری‌ها تلفن‌ همراهتان را تا 50 درصد شارژ کنید.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • (تصاویر) التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه
  • (ویدئو) دختر فلسطینی درحال جمع کردن غذای ریخته روی زمین
  • طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)