Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور ارزشمند کشورمان همچنان رتبه دوم برترین داوران جام جهانی ۲۰۱۸ را در اختیار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا فغانی پس از قضاوت خوب بازی برزیل و صربستان در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸، همچنان در جایگاه دوم برترین داوران جام بیست ویکم باقی ماند.

فغانی در دور اول بازی ها هم با قضاوت خوب دیدار تیم های آلمان با مکزیک مورد تمجید قرار گرفته و خود را به عنوان یکی از داوران برتر معرفی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور بین المللی کشورمان در حال حاضر با ۴٫۸۱ امتیاز با اختلاف ناچیزی نسبت به «بیورن کوئیپرس» هلندی (۴٫۸۳) در جایگاه دوم برترین داوران جام قرار دارد و پس از او داوری از مصر با ۳٫۸ امتیاز در جای سوم ایستاده است.

براساس این امتیاز دهی که با «ستاره» مشخص می شود فغانی موفق شد در بازی شب گذشته برزیل برابر صربستان ۵ ستاره به نشانه قضاوت بی نقص دریافت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی برزیل و صربستان بازی برزیل و صربستان جام جهانی جام جهانی 2018 علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک بدشانسی بزرگ آغاز کرد و در بازی برابر ترکمنستان مصدومیت قدیمی او تشدید شد و بیرانوند مجبور به گچ گرفتن دست خود شد.

بیرو چهار بازی متوالی پرسپولیس در سال جدید را از دست داد و اگرچه عملکرد امیررضا رفیعی، گلر جوان پرسپولیس قابل قبول بود اما هواداران پرسپولیس امیدوار بودند علیرضا بیرانوند را در دیدار حساس برابر سپاهان در اختیار داشته باشند.

بیرانوند در این بازی گلی دریافت نکرد تا یازدهمین کلین شیت به نام او ثبت شود و بعد از حسینی و پورحمیدی با ۱۴ کلین شیت قرار بگیرد. باتوجه به شرایط پس از مصدومیت او، سربلند شدن در بازی با سپاهان برای این گلر بسیار مهم بود.

حضور بیرانوند در پنج فینال آینده پرسپولیس در چارچوب دروازه می‌تواند دلگرمی بزرگی برای سرخ‌ها در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!