Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، تیم‌های لهستان و ژاپن از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه ولگوگراد به قضاوت جانی اسکاوزی از موزابیک در چارچوب دور آخر گروه هشتم جام‌جهانی به مصاف هم رفتند که این بازی با گل دقیقه 59 بدنارک یک بر صفر به سود لهستان حذف شده به پایان رسید اما ژاپن با شرایط مساوی نسبت به سنگال به خاطر اخطار کمتر جواز صعود به عنوان تیم دوم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول

2 تیم در نیمه اول فرصت‌هایی داشتند که با درخشش دروازه‌بان‌ها منجر به گل نشد. عکس‌العمل دروازه‌بان ژاپن روی ضربه بازیکن لهستان، زیباترین صحنه نیمه اول بود. در نهایت 45 اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم

در شرایطی که ژاپن در آغاز نیمه دوم بهتر به نظر می‌رسید، لهستان توسط بدنارک در دقیقه 49 به گل رسید. تلاش ژاپن برای به تساوی کشاندن بازی و راحت کردن خیال خودش بابت صعود، منجر به چند حمله نصفه و نیمه شد اما لهستان با ضدحملاتش خطرساز می‌شد. در نهایت بازی با همان یک گل به سود لهستان خاتمه یافت و ژاپن به خاطر اخطار کمتر به دور بعد رسید و منتظر تیم اول گروه هفتم خواهد بود.

602

فوتبال جهان لهستان ژاپن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال جهان لهستان ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت