Web Analytics Made Easy - Statcounter

"اشکلک" یکی از قدیمی‌ترین روستاهای منطقه رحیم آباد از نقاط دیدنی رودسر است. ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودسر٬ "اشکلک" یکی از قدیمی‌ترین روستاهای منطقه رحیم‌آباد رودسر است؛ بیشترمردم اشکلک کشاورز هستند و یکی از بهترین ارقام برنج‌ کشور در این منطقه به‌عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عکس از امید رجبی‌پور کشایه

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق بعضی مناطق ۴ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق بعضی مناطق شهرستان‌های سیاهکل، لاهیجان، رودسر و رشت فردا در ساعات مشخص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور پاره‌ای از تعمیرات در راستای بهبود نیرورسانی، برق بعضی مناطق شهرستان‌های سیاهکل، لاهیجان، رودسر و رشت فردا _دوشنبه، بیست و هشتم اسفند_ در ساعات مشخص قطع می‌شود.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان برنامه قطع موقت برق فردا به شرح زیر است:

سیاهکل: خرارود-روستای لیشک- پرورش مرغ گوشتی صفرعلی نوید - روستای چالشهر- شرکت آب منطقه‌ای منبع آب تازه آباد از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۳:۰۰

لاهیجان: حاج آباد از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۴:۰۰

رودسر: روستای بازکل از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰

رشت: آب و فاضلاب استان ایستگاه پمپاژ فاضلاب psn - قلی پور میدان جهاد- پل مکانیزه عابر پیاده شهرداری رشت - بلوار شهید قلی پور - نبش خیابان گلزاران- یخسازی - چمارسرا از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۴:۰۰

شهرداری رشت - جاده فومن صف سر خیابان شهید بابایی دومین فرعی سمت راست احمد گوراب - از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۳:۰۰

پارک پل چمارسرا - شرکت مخابرات استان گیلان - میدان جهاد - به سمت قلی پور - روبروی مدرسه میثم- شهید قلی پور جنب بیمارستان پارس- تقاطع زیرگذر شهید رجایی شهرداری رشت - طالقانی - جنب دانای علی - تقاطع زیر گذر از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۲:۰۰

کد خبر 737074

دیگر خبرها

  • روایتی از آخرین نفس‌های یک بازارچه قدیمی
  • سفر به روستاهای تاریخی کرمانشاه خاطره‌ای ماندگار برای مهمانان است
  • سایبان کتابخوانی دیار دانایی فارس تا روستاهای لار گسترده شد
  • خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند
  • قطعی برق در ۴ شهرستان گیلان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی آموزشگاه روستای میر‌آباد اشنویه
  • برق بعضی مناطق ۴ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • توزیع کمک های پست بانک ایران در میان سیل زدگان روستاهای سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از «سفره آسمونی» در شهرستان رودسر
  • اینجا بهشت سرسبز خوزستان است | دشت سوسن بهشت خوزستان