Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته سوم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از گروه H تیم های کلمبیا - سنگال، ژاپن و لهستان به مصاف هم رفتند که در پایان با پیروزی نماینده آمریکای جنوبی و شکست ژاپن مقابل لهستان، تیم کلمبیا و ژاپن راهی مرحله حذفی شدند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ورزشگاه سامارا، تیم های کلمبیا و سنگال با قضاوت مازیچ به مصاف هم رفتند و در حالیکه سنگالی ها تیم برتر میدان بودند اما در پایان کلمبیا با تک گل مینا به پیروزی رسید.

ترکیب کلمبیا:

داوید اوسپینا، داوینسون سانچس، یری مینا، سانتیاگو آریاس، یوهان موجیکا، ماتیس اوریبه، کارلوس سانچس، خوان کوادرادو، خامس رودریگز، خوان کوئینترو و رادامل فالکائو

ترکیب سنگال:

خدیم ان دیائه، سلیف سانه، کالیدو کولیبالی، لامین گاساما، یوسف سابالی، چیخو کویاته، ادریسا گانا گوئیه، اسماعیل سار، سادیو مانه، کیتا بالده و ام بایه نیانگ

شاگردان سیسه در ابتدای بازی تیم برتر میدان بودند اما دفاع مطلق کلمبیایی ها سبب شد تا نیمه نخست با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد و ۲ تیم موقعیت های زیادی نداشتند اما در دقیقه 17 مانه در محوطه جریمه با تکل داوینسون سانچس نقش بر زمین شد که مازیچ، داور مسابقه اعلام پنالتی کرد اما پس از بازبینی ویدئویی تصمیم خود را تغییر و توپ را به کلمبیایی‌ها داد تا پایه گذار شکست نماینده آفریقا باشد.

سپس در نیمه دوم کلمبیایی ها بهتر عمل کردند و در دقیقه ۷۴ ارسال کوئینترو از روی کرنر سمت راست زمین را یری مینا بالاتر از مدافعان سنگال به گل اول کلمبیا تبدیل کرد. در ادامه هم حملات سنگالی ها جواب نداد و این تیم از گردونه مسابقات حذف شد.

البته مصدومیت خامس رودریگز، نکته جالب این مسابقه بود که سبب نگرانی هواداران این تیم شد.

در دیگر دیدار این گروه، تیم های ژاپن و لهستان به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده آسیا یک بر صفر شکست خورد اما به دور بعد صعود کرد.

ترکیب ژاپن:

ایجی کاواشیما، مایا یوشیدا، توموآکی ماکینو، هیروکی ساکای، یوتو ناگاتومو، هوتارو یاماگوچی، گاکو شیبازاکی،گوتوکو ساکای، تاکاشی اوسامی، شینجی اوکازاکی و یوشینوری موتو

ترکیب لهستان:

لوکاش فابیانسکی، بارتوش برژینسکی، کمیل گلیک، یان بندارک، گزگوژ کریچوویاک، یاچک گورالسکی، رافا کورزاوا، آرتور یدژشیک، پیوتر زیلینسکی، کمیل گروسیچکی و روبرت لواندوفسکی

در این مسابقه برخلاف بازی دیگر، ۲ تیم موقعیت های جدی نداشتند و بازی خوبی را شاهد نبودیم و بهترین صحنه ۴۵ دقیقه نخست واکنش دروازه بان ژاپن روی ضربه بازیکن لهستان بود. اما در نیمه دوم، تیم فوتبال لهستان توسط بدنارک در دقیقه 49 به گل رسید و در ادامه تلاش بازیکنان ژاپن برای به تساوی کشاندن بازی به سرانجام نرسید  و در نهایت بازی با همان یک گل به سود لهستان خاتمه یافت و ژاپن به خاطر اخطار کمتر به دور بعد صعود کرد.

بیشتر بخوانید:

سنگال ۰ - ۱ کلمبیا /پیروزی شیرین کلمبیایی‌ها و حذف آخرین نماینده قاره سیاه

مدافع کلمبیا بهترین بازیکن دیدار کلمبیا-سنگال شد

انتهای پیام/

ژاپن و کلمبیا صعود کردند؛ سنگال حذف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

ایران با قهرمانی در این دوره، ضمن دستیابی به سیزدهمین عنوان قهرمانی خود، بار دیگر جام را از ژاپن پس گرفت و به قله آسیا بازگشت. فوتسال ایران با سیزدهم قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می‌شود و ژاپن با 4 عنوان قهرمانی و اختلافی معنادار، در رده بعدی قرار دارد.

در تاریخ جام ملت‌های فوتسال آسیا تیمی به جز ایران و ژاپن نتوانسته به عنوان قهرمانی برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900671

دیگر خبرها

  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • فیلم/ خلاصه دیدار بارسلونا ۴ - والنسیا ۲
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد