Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده در دیداری تدارکاتی حریف خود را گلباران کرد.

طرفداری- تمرینات تیم فوتبال پدیده خراسان به منظور آمادگی این تیم برای حضور در رقابتهای لیگ برتر هجدهم، همچون روزهای گذشته با حضور تمامی نفرات زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

به نقل از وبسایت پدیده مشهد، شاگردان یحیی گل محمدی عصر امروز علاوه بر مرور کارهای تاکتیکی، در دیداری دوستانه به مصاف تیم آرامش مشهد رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقه که در زمین منزل آباد مشهد برگزار گردید، تیم فوتبال پدیده خراسان موفق با نتیجه ۱۱ بر صفر تیم آرامش مشهد را با شکست روبرو کند.

مهدی مهدی خانی ۳ گل، محمد آقاجانپور ۲ گل، حسین مهربان، محمد محمدزاده، سعید صادقی، مسعود ریگی، یونس شاکری و رضا صدری نیز هر کدام یک گل را برای پدیده در این بازی به ثمر رساندند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی

دور جدید اردوی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان از امروز در همان منطقه‌ای استارت می‎خورد که پیش از این شاگردان حسن رنگرز اردوی نوروزی خود را برپا کرده بودند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاگردان غلامرضا محمدی که در روزهای پایانی سال گذشته در سه تورنمنت بزرگسالان یاشاردوغو، ارمنستان و روسیه محک خورده بودند، دور جدید تمرینات خود را از امروز (8 فروردین) این بار در شهرستان نور استان مازندران برپا خواهند کرد.

اردوی جوانان آزادکار در همان ویلا و سالن تمرینی برپا شده است که پیش از این شاگردان حسن رنگرز اردوی نوروزی خود را آنجا سپری کرده بودند.

برای شرکت در این اردو سرمربی تیم ملی فقط نام 16 آزادکار جوان را به فدراسیون داد و باتوجه به برگزاری اردو در مازندران، 10 کشتی‌گیر از این استان را به‌عنوان حریف تمرینی برگزید تا در کنار ملی‌پوشان جوان تمرینات‌شان را دنبال کنند.

در کنار غلامرضا محمدی نیز دو مربی مازندرانی، سیداحمد محمدی و علی بحری در این اردو که تا هفدهم فروردین ادامه دارد، حضور خواهند داشت.

این تیم خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند