Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@05:33:57 GMT

تصاویر مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۷۷۳۴

تصاویر مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر

رویداد۲۴ در این مراسم حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید، سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، احمد ناطق نوری حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید حسن خمینی یکی از سخنرانان این مراسم بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهدای هفتم تیر هفت تیر سید حسن خمینی ناطق نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: خوشبختانه همه شاخصه‌های تورم کاهشی است

رئیس جمهور گفت: خوشبختانه همه شاخصه‌های تورم کاهشی است به‌نحوی که تورم ماهانه در بهمن ماه به ۱.۲ درصد رسیده، تورم نقطه به نقطه از ۵۵ درصد در فروردین امسال به ۳۵ درصد کاهش یافته و تورم سالانه نیز کاهش یافته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پنجمین نشست رمضانی خود بعد از ظهر یکشنبه با جمعی از «علما و روحانیون حوزه‌های علمیه، ائمه جماعات و نخبگان جامعه روحانیت» به گفتگو نشست.

رئیسی: تورم، هم مهار و هم کاهشی شده استوی در این نشست، صاحبان فکر و اندیشه و استعدادهای برتر را سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور دانست و افزود: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت‌ تاکید دارد.

رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت مساجد و کارکردهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این نهاد مقدس، بر ضرورت بهره‌گیری از منظومه بیانات رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص اداره مساجد تاکید کرد و گفت: در کنار توجه به کارکرد مساجد، موضوع ائمه جماعات و استفاده از ظرفیت افراد موثر در این جایگاه خطیر باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع علما و روحانیون به مرور کلی اقدامات دولت طی دو سال و نیم گذشته در جهت رفع مشکلات کشور در زمان آغاز به کار دولت مردمی پرداخت و گفت: دولت مردمی کار خود را با تورم بالا آغاز کرد و به‌رغم بسیاری از تردیدافکنی‌ها، با توکل به خدا و اعتماد به داشته‌های کشور ضمن شناسایی ریشه‌های اصلی تورم، از جمله رشد نقدینگی، کسری بودجه و ناترازی و اضافه‌برداشت بانک‌ها، نسبت به کنترل و حل این مشکلات اقدام کرد و در این راستا رشد نقدینگی از 42 درصد به 26 درصد کاهش یافت، در سال اول کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی بدون استقراض از بانک مرکزی و چاپ پول با افزایش تولید و خلق ثروت جبران شد و بعضی موسسات مالی ناتراز غیرقابل اصلاح نیز منحل شدند.

وی افزود: بر اساس اقدامات صورت گرفته در دولت، خوشبختانه همه شاخصه‌های تورم کاهشی است به‌نحوی که تورم ماهانه در بهمن ماه به 1.2 درصد رسیده، تورم نقطه به نقطه از 55 درصد در فروردین امسال به 35 درصد کاهش یافته و تورم سالانه نیز کاهش یافته است.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان برای بر هم زدن ثبات اقتصادی و جلوگیری از رشد و پیشرفت اقتصاد کشور تصریح کرد: با اراده مصمم ملت مقاوم و دولت مردمی برای تقویت پایه‌های اقتصاد کشور، قطعا آینده‌ای بسیار روشن پیش روی ملت ایران است.

پیش از سخنان رئیسی، حجت‌الاسلام محمد حاج‌ ابوالقاسم دولابی رئیس مرکز ارتباطات دولت با حوزه و روحانیت، در سخنانی به تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی این مرکز در بخش‌های مختلف از جمله ارتقای آگاهی روحانیت از اقدامات دولت، زمینه‌سازی برای استفاده از ظرفیت‌های حوزه در جهت همکاری با دولت و همچنین زمینه‌سازی برای تسهیل حمایت‌های دولت از جامعه روحانیت اشاره کرد.

در ادامه این جلسه نیز حجت‌الاسلام میرمحمدیان رئیس بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام سید مصطفی رضوی مسئول ستاد معماری حوزه‌های علمیه، خانم زینب جابر از فعالان رسانه‌ای بین‌المللی، حجت‌الاسلام علوی از ائمه جماعات تهران، حجت‌الاسلام سیدکاظم رجایی پژوهشگر حوزه اقتصاد مقاومتی، حجت‌الاسلام رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، حجت‌الاسلام سید مجتبی اکرمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم و تحقیقات، پورمحمدی از پژوهشگران حوزه علمیه و حجت‌الاسلام پناهیان از خطبای تهران در سخنانی به تشریح نظرات و مطالبات خود از دولت پرداختند.

«محوریت دادن به مساجد به عنوان یکی از سنگرهای مردم‌سالاری دینی با هدف بازتولید مناسبات بین مردم و دولت»، «لزوم جانمایی مساجد در مرکزیت محلات در نقشه‌های شهری»، «تجمیع همه ظرفیت‌های بین‌المللی حوزه‌های علمیه در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن»، «ضرورت اصلاح نظام بودجه‌ریزی»، «تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی به حوزه‌های علمیه از خدمات شایان دولت و نیز تنگناهای موجود در کشور»، «ضرورت حضور روحانیت مهذب در دانشگاه‌ها»، «گفتمان‌سازی برای استفاده از ظرفیت طب اسلامی در تعامل شورای انقلاب فرهنگی، وزارت بهداشت و حوزه‌های علمیه» و همچنین «کمک گرفتن از حوزه‌های علمیه برای اداره کشور با هدف تحول در شیوه اداره جامعه» از جمله نظرات و دیدگاه‌های مطرح شده از سوی علما و روحانیون در دیدار با رئیس جمهور بود.

علما و روحانیون در پایان این دیدار نماز را به جماعت اقامه کرده و افطار را مهمان رئیس جمهور بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: دولت حوزه‌های علمیه را پشتیبان خود می‌داند
  • افشای نقشه داعش علیه ایران از زبان معاون وزیر /ماجرای اخلال در روند انتخابات با تخریب فیبر نوری چه بود؟
  • رئیسی: همه شاخصه‌های تورم کاهشی است
  • دولت حوزه‌های علمیه را همراه و پشتیبان خود می‌داند
  • رئیسی: خوشبختانه همه شاخصه‌های تورم کاهشی است
  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • وزیر ارتباطات: پروژه فیبر نوری، آینده حوزه ارتباطات در کشور است/ آینده را فدای امروز نکردیم
  • امضای بزرگترین قرارداد تاریخ نفت کشور به ارزش ۱۳ میلیارد دلار
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است