Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شاپور کاکولکی عصر پنجشنبه در نشست با مسئولان بخش بردخون اظهار داشت: بخشنامه‌ای صادر شده هر شناوری که تخلف کند سه ماه تعلیق و دوبار محکوم شود لغو پروانه می‌شود.

وی افزود: متاسفانه لابی در استان زیاد است چرا که پس از توقیف شناور‌ها تماس‌ها و ارتباطات شروع می‌شود تا فرد متخلف آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاکولی خواستار همکاری و مشارکت مسئولان استان شد و گفت: مقررات و قوانین برای بازدارندگی وجود دارد تا خواسته بحق مردم عملی شود.

کاکولکی با تاکید بر اینکه اگر شناور متخلف بخواهد نان صیاد را بدزدد به شدت برخورد می‌کنیم، افزود: برخی صیادنما سهم و حق صیادان واقعی را می‌خورند و ما نیز مصمم هستیم طبق قانون از حق صیادان دفاع کنیم.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات کشور ادامه داد: قانون نظام‌مند کردن تردد شناور‌های دریایی اجرایی می‌شودو از تردد شناور‌های بی هویت جلوگیری می‌کنیم.

وی از حضور در جمع مسؤلان و صیادان منطقه ابراز خرسندی کرد و گفت: همه آمده ایم تا برای مردم بویژه صیادان اقدامی صورت دهیم و اگر توان کار نداریم باید کنار برویم.

کاکولکی با بیان اینکه ما دوبرابر اعتبار اختصاص یافته از طرف متطقه را برای رفع مشکلات صیادان اختصاص می‌دهیم، ابراز داشت: اسکله از ضروریات صیادان است و همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این خواسته بحق آنان عملی شود.

وی افزود: ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای اتمام پروژه‌های شیلات در استان نیاز است که امیدواریم اسکله بردخون در اولویت تکمیل قرار گیرد.

انتهای پیام/م

۱۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های شیلات استان بوشهر نیاز است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ محمود شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : با دوربین‌های هوشمند جاده‌ای علاوه بر ثبت سرعت لحظه‌ای وسایل نقلیه ، میانگین سرعت آنان نیز از لحظه عبور از یک دوربین تا دوربین بعدی به صورت هوشمند ارزیابی می شود.

سرهنگ شهرکی ادامه داد: با توجه به مشخص بودن فاصله دوربین‌ها با یکدیگر، مدت زمانی که برابر سرعت مجاز هر معبر باید بین دو دوربین طی شود به صورت هوشمند محاسبه و اگر کمتر از این زمان مسافت طی شده باشد به عنوان سرعت غیر مجاز احصاء و اعمال قانون انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه گلستان افزود : بر خلاف تصور برخی که معیار را فقط سرعت لحظه عبور از مقابل دوربین‌ها می‌دانند باید تذکر داد که اگر در فاصله بین آنها سرعت مجاز رعایت نگردد، رانندگان مرتکب تخلف سرعت غیر مجاز شده‌اند و به صورت هوشمند اعمال قانون خواهند شد.

 وی ادامه داد : در موارد بسیاری رانندگان بدون توجه به این قابلیت دوربین‌ها سرعت میانگین را رعایت نمی کنند و پس از اعمال قانون گمان می‌کنند که اشتباهی رخ داده است .

سرهنگ شهرکی با بیان اینکه سرعت غیر مجاز همواره عاملی مرگبار در تصادفات است افزود: چنانچه سرعت لحظه‌ای و یا میانگین وسایل نقلیه بیش از ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت باشد، آن خودرو علاوه بر اعمال قانون، به صورت سیستمی توقیف و در هر نقطه‌ای از کشور به پارکینگ منتقل می شود.

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه