Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آتش نشانی شهرداری خرم آباد، عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۸:۲۱ بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه مینی بوس در محور خرم آباد- بروجرد، دوربرگردان ابتدای روستای «تجره سادات» ۵ نفر مصدوم شدند.

پس از اطلاع به سازمان آتش نشانی خرم آباد از طریق سامانه۱۲۵ بلافاصله نیروهای ایستگاه شماره ۲ و ایستگاه امداد سازمان در محل حادثه حاضر شدند و مصدومان حادثه که سه نفر سرنشین سواری پراید و دو نفر از آنها سرنشین مینی بوس بودند تحویل اورژانس شده و به‌ بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس ایمن سازی خودروها و محل حادثه نیز به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی توسط نیروهای اعزامی سازمان انجام شد.

بر اساس این گزارش، علت حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 4333452

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی خرم آباد خرم آباد سانحه تصادف گرگان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز شهرکرد خرم آباد مشهد مواد مخدر بیرجند یاسوج هفته قوه قضاییه سانحه تصادف تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صبح امروز در تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در جاده هیر هشت نفر مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید در جاده هیر بین کرگان و آراللو به مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل اعلام شد که هشت مصدوم حادثه پس از انجام اقدام‌های اولیه درمانی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مصدوم شدن هفت نفر در حادثه رانندگی دیگری در جاده مرادلو خبر داد.

بر این اساس ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده مرادلو نزدیکی روستای سید قهرمانلو گزارش شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس‌ هفت مصدوم حادثه را به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت