Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتعلی شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان هرسین که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی به عنوان دو رکن مهم امنیت بخشی در جامعه به خوبی وظایف محوله را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اثرگذاری پلیس و دستگاه قضائی در بحث امنیت باعث شده فضا برای مجرمان بسیبار ناامن شود و برخوردهای قاطعانه ای هم که صورت می پذیرد بیانگر جدیت این دو نهاد در مبارزه با ناامنی و مخلان نظم و امنیت عمومی است.

سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: تمام تلاش ماموران پلیس و قضات دستگاه قضائی ایجاد جامعه ای آرام و برخورد با مجرمانی است که برای اهداف شخصی دست به اقدامات هنجارشکنانه می زنند.

در این دیدار همچنین حسن ایمانی مقدم دادستان هرسین نیز با قدردانی از تلاش های پلیس برای ایجاد امنیت در جامعه، خواستار افزایش همدلی و انسجام دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان شد.

وی گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی که بیشترین برخورد را با مجرمان دارند و برای ایجاد جامعه ای امن تلاش می کنند مایه عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در این خصوص بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقدار قابل توجهی بلوریجات خارجی در یک انبار کالا در شورآباد بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، فردی مقادیر فراوانی کالای خارجی بدون مجوز قانونی با استفاده از خودروهای شوتی در این مکان تخلیه و دپو کرده است.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی از انبار بازدید و ۷ هزار و ۱۲۸ قلم بلوریجات شامل: جا ادویه‌ای، پیاله، بطری شیر و پارچ فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: کلیه اموال کشف شده در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفت و در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6084351

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود