Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات از روز ۲۴ خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان در بازی افتتاحیه آغاز شد و پس از برگزاری ۴۸ دیدار در مرحله مقدماتی، چهره تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. 

تیم های فرانسه، آرژانتین، اسپانیا، روسیه، کرواسی، دانمارک، برزیل، مکزیک، بلژیک، ژاپن، انگلیس، کلمبیا، سوئد و سوئیس تیم هایی هستند که به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برنامه این مرحله به شرح زیر است:

* شنبه ۹ تیر
فرانسه - آرژانتین
اروگوئه - پرتغال

* یکشنبه ۱۰ تیر
- اسپانیا - روسیه
- کرواسی - دانمارک

دوشنبه ۱۱ تیر
برزیل - مکزیک
بلژیک - ژاپن

سه شنبه ۱۲ تیر
سوئد - سوئیس
​کلمبیا - انگلیس

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ژاپن تنها تیمی از قاره آسیاست که توانست به مرحله بعدی صعود کند. از تیم های آفریقایی هم هیچ تیمی نتوانست به این مرحله راه پیدا کند.

کد خبر 4333459

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ژاپن جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال پرتغال تیم ملی فوتبال اسپانیا لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران کارلوس کی روش تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

بیشتر بخوانید؛ سردار آزمون در کنار خواننده مشهور + عکس

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229378 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • غایب بزرگ پایتخت ۷