Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال قصد دارد که مربی محبوب خود را به کادرفنی تیم ملی بفرستد.

طرفداری- محمدرضا داورزنی اعلام کرد که والیبال ایران با تیم اصلی در بازی‌های آسیایی حضور پیدا خواهد کرد و به این ترتیب تیم ملی «ب» که حدود یک ماه از تمریناتش گذشته است عملاً منحل شد و بازیکنان به خانه‌های خود بازگشتند.

به گزارش فارس، گفته می‌شود احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال برنامه ویژه‌ای برای سرمربی تیم ملی «ب» یعنی جهانگیر سیدعباسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیایی که بارها نشان داده علاقه خاصی به سیدعباسی، همشهری خود دارد در آخرین شاهکار خود تصمیم گرفته تا او را به کادر فنی تیم ملی «الف» ایران اضافه کند.

به این ترتیب جهانگیر سیدعباسی از 26 تیر ماه که تمرینات تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی آغاز می‌شود به جمع نفرات کادر فنی اضافه خواهد شد تا کولاکوویچ تصمیم نهایی را درمورد وی بگیرد. در قرارداد کولاکوویچ آمده که وی در انتخاب دستیارانش اختیار تام دارد و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا سیدعباسی می‌تواند نظر ایگور را هم جلب کند یا خیر؟

اگر سیدعباسی به کادر فنی تیم ملی اضافه شود به نظر می‌رسد که جایگزین پیمان اکبری خواهد شد، چون سعید رضایی روی نیمکت غیر از مربیگری در بخش ترجمه هم به ملی‌پوشان کمک می‌کند و دراگان هم از هموطنان کولاکوویچ است و بعید به نظر می‌رسد که ایگور او را کنار بگذارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی مهدوی، پاسور پیشین تیم ملی که از نسل طلایی والیبال ایران است از والیبال خداحافظی کرده است.

مهدوی قصد دارد وارد دنیای مربیگری شود و کار خود را با تیم شهداب آغاز خواهد کرد و به عنوان دستیار رحمان محمدی‌راد، سرمربی جدید این تیم فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 844882 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - تیم ملی

دیگر خبرها

  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم