Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر محمدی کارشناس فوتبال ایران در گفتگو با  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: با توجه به اینکه من نخستین سرمربی سردار در فوتبال ملی بودم، با روحیاتش آشنایی کامل دارم و می‌گویم این تصمیم از روی احساس گرفته شده و موقتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتقاد دارم اگر از آزمون دلجویی شود او علاقه زیادی برای خدمت به تیم ملی دارد. درست نیست این بازیکن تا این اندازه تحت فشار قرار بگیرد و به او فحاشی شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: سردار آزمون، هویت فوتبالی اش را از تیم ملی گرفته است و بدون این تیم چیزی ندارد. او عاشق تیم ملی است و با گذشت این دوره پرفشار و رسیدن به آرامش ذهنی، بدون شک در تصمیم خود تجدیدنظر می‌کند. من خودم با آزمون صحبت می‌کنم و از او می‌خواهم در آرامش تصمیم جدیدی بگیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: آزمون، فصل فوق العاده سختی را پشت سر گذاشت. در نیم فصل نخست لیگ روسیه با توجه به اینکه روبین کازان نسبت به گذشته افت کرده است، او نتوانست تحت فشار عملکرد خوبی داشته باشد، اما با تغییراتی که قربان بردیف در این تیم به وجود آورد، به فرم خوبش بازگشت. از طرفی تیم ملی ایران هم با تنش‌های زیاد و با آماده سازی نامناسب راهی جام جهانی شد و در این زمان هم فشار زیادی روی آزمون وجود داشت. این اتفاق‌ها از لحاظ روحی روی سردار تاثیر گذاشت.

سرمربی سردار آزمون در زمان حضور او در تیم ملی جوانان بیان کرد: کارلوس کی روش بیش از هر فردی به وضعیت بدنی بازیکنانش در جام جهانی مطلع بود و روی همین امر سردار را در نوک پیکان حمله تیم ملی به کار گرفت. درباره نقش آزمون در بازی هایمان باید بگویم با توجه به سیستم دفاع ۱۱ نفره کی روش، سردار مدافع اول بود و بیشتر از اینکه نقش او در کار‌های تهاجمی به چشم آید، در امور تدافعی تاثیرگذار بود. آزمون در بازی با مراکش به جز هدر دادن یک موقعیت تک به تک در سایر لحظات، مهدی بن عطیه را در زمین حریف نگه داشت. در دیدار با اسپانیا هم اجازه نداد سرخیو راموس و جرارد پیکه که بهترین مدافعان جهان هستند در بازی سازی شرکت کنند. مقابل پرتغال هم که نمایش خوبی داشت و برای ما پنالتی گرفت. سردار تمام وظایفی که کارلوس کی روش به او محول کرده بود به خوبی انجام داد.

محمدی افزود: متاسفانه گاهی مواقع قدر داشته هایمان را نمی‌دانیم و نسبت به آن‌ها بی انصاف هستیم. برای ساخت یک سردار آزمون، صد‌ها بازیکن دیگر را سوزانده ایم. آزمون متعلق به خودش نیست بلکه به کل ایران تعلق دارد و باید متوجه مسئولیتی که دارد باشد و به همین راحتی میدان را خالی نکند. بدون شک خلیل آزمون می‌تواند با سردار صحبت و او را از تصمیمش منصرف کند. کارلوس کی روش هم برخلاف سایر بازیکنانی که از تیم ملی خداحافظی کرده اند، این بار شرایط روحی سردار را در نظر می‌گیرد و به همین راحتی اجازه خداحافظی به او نمی‌دهد.

کارشناس فوتبال ایران درباره خداحافظی رضا قوچان نژاد تصریح کرد: رضا به ۳۰ سالگی رسیده و با تعقل بیشتری نسبت به سردار چنین تصمیمی گرفته است. البته او همچنان می‌تواند برای تیم ملی بازی کند. آزمون و قوچان نژاد از بهترین گلزنان ما هستند که با وجود بازی‌های محدودشان گل‌های زیادی به ثمر رسانده اند. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند تا قوچان نژاد و آزمون در جام ملت‌های آسیا هم برای ما به میدان بروند. با وجود نتایج خوب تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پس از اتمام بازی هایمان شاهد تلفات زیادی بوده ایم. فدراسیون فوتبال اقدام خوبی کرد که به باشگاه‌ها دستور داد به بازیکنان ملی پوش خود ۲ هفته استراحت بدهند چراکه نفرات تیم ملی بیش از ریکاوری بدنی نیاز به ریکاوری روحی دارند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید:

کی روش: برانکو برنامه آماده سازی تیم ملی را خراب کرد تا من تهدید به اخراج شوم/ او به دنبال ایجاد تفرقه در تیم است

برانکو: کی روش قصد اخراجم از پرسپولیس را دارد

تاج: با اخلال گران در برنامه آماده سازی تیم ملی برخورد قاطعی می کنم

سردار آزمون از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد + عکس

قوچان نژاد: هیچ وقت تا این اندازه آماده نبودم/ شادی مردم از همه چیز مهم‌تر است

انتهای پیام/

اظهارات محمدی درباره خداحافظی بازیکنان تیم ملی فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین علی محمدی، بازیکن مس رفسنجان، پس از بازی مقابل فولاد درباره بازی گفت: ما می‌دانستیم شرایط تیم فولاد به لحاظ روحی و روانی بعد از آمدن آقای ویسی بهتر شده است. سختی‌هایی هم برای ما داشت از نظر آب و هوایی خوزستان معمولا گرم است و چیز دیگری که باعث تعجب من بود وضعیت چمن بود، چمن را کوتاه نکرده بودند و فوتبال بازی کردن در این چمن سخت بود. چمن مثل چمن پارک بود و این انتقاد من به باشگاه فولاد است که همیشه مهمان‌نواز بوده و شرایط اینجا خیلی خوب بود ولی امروز شرایط چمن خیلی خیلی بد بود و اگر چمن بهتر بود قطعا فوتبال خیلی بهتری می‌دیدیم.

ویدئو: 330475

علی محمدی درباره عملکرد بهتر مس نسبت به نیم فصل اول گفت: بالاخره همین است و در تمام تیم‌های بزرگ دنیا هم هست ما که در ایران کار می‌کنیم. بعضی وقت‌ها با یک مربی کار نمی‌گیرد و به هر دلیلی نمی‌شود. نتیجه نگرفتن ما در نیم فصل اول دلایل مختلفی داشت. خدا را شکر از موقعی که آقا محرم آمده شرایط ما خیلی بهتر شده است. امتیازگیری‌مان خوب شده و نوع فوتبال‌مان بهتر شده است. امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم و بازی به بازی پیش برویم و ببینیم خدا چه می‌خواهد.

او درباره فولاد و وضعیتش گفت: الان نمی‌شود فولاد را آنالیز کرد چون فولاد در شرایط خوبی نیست پایین جدول است و بازی‌ها برایش حساس و سخت است. شاید تماشاچی‌ها از یک دقیقه‌ای به بعد از آن راضی نباشند و علیه بازیکنان شعار بدهند و این یک پکیجی است که برای بازیکنان همه چی را سخت می‌کند و استرس در آخر زیاد می‌شود. من فکر می‌کنم فولاد پتانسیل این را دارد که بالای جدول باشد نه اینکه الان برای بقا بجنگد. فولاد بازیکنان خوب و امکانات خوب دارد و فکر می‌کنم لیاقت باشگاه فولاد خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. من خودم به شخصه معتقدم که فولاد امسال حداقل بتواند در لیگ بماند و سال‌های بعد برای یک تیم خوب ببندد و برای بالای جدول تلاش کند.

دیگر خبرها

  • علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • پایان مصدومیت سردار
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها