Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب اینفوگرافی نتایج روز پانزدهم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برای شما آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از پایان بازی های گروه G در روز پانزدهم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، نتایج زیر به دست آمد:

*تیم ملی کلمبیا جام جهانی روسیه را با شکست غیر منتظره ۲ بر یک مقابل ژاپن آغاز کرد، اما در دیدار اخیرش موفق به پیروزی ۳ بر صفر برابر لهستان شد تا شانس دوباره برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی را پیدا کند ولی آنها امروز که به مصاف سنگال رفتند، کار سختی داشتند چراکه این تیم آفریقایی از دو بازی اخیرش ۴ امتیاز گرفته بود ولی در نهایت نماینده آمریکای جنوبی موفق شد با گلی که یری مینا در دقیقه ۷۴ به ثمر رساند، سنگال را شکست دهد و با توجه به باخت تیم ژاپن در دیدار همزمان برابر لهستان، به‌عنوان صدرنشین گروه H راهی دور حذفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* دیدار تیم های ژاپن و لهستان همزمان با دیگر بازی گروه هشتم در ورزشگاه ولگوگراد آرنا از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد. ژاپنی ها برای صعود به یک تساوی یا شکست با اختلاف کم و کمترین کارت زرد احتیاج داشتند، از آن طرف لهستانی ها باتوجه به ۲ باخت در بازی های اولیه، امیدی به صعود نداشتند و تنها برای اعاده حیثیت وارد زمین شدند.

بازی با حملات دو تیم آغاز شد اما هیچ کدام از ضربات راهی به دروازه نداشتند. در پایان نیمه نخست هر تیم ۵ موقعیت برای گلزنی داشت که هیچ یک تبدیل به گل نشدند، همچنین هیچ کارت زرد و قرمزی از جیب داور بیرون نیامد تا ژاپن در آستانه صعود از مرحله گروهی قرار بگیرد.

۱۵ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم لهستان به گل رسید. این گل با سانتر بازیکنان لهستان از روی ضربه ایستگاهی و ضربه بدنارک به دست آمد.

بازی در ادامه با حملات ژاپنی ها همراه بود اما آن ها در پایان نتوانستند دروازه فابیانسکی را باز کنند. لهستان یک پیروزی به دست آورد تا جام را بدون امتیاز و برد ترک نکند.

ژاپن هم امتیاز با سنگال، توانست جواز صعود به مرحله بعد را بگیرد تا تنها تیم آسیایی صعود کننده باشد. این در حالی است که تیم ملی ایران نیز ۴ امتیاز کسب کرد اما نتوانست راهی یک هشتم نهایی شود. عربستان و کره جنوبی ۳ امتیازی جام را ترک کردند و استرالیا هم تنها یک امتیاز گرفت.

در پایان بازی ژاپن یک ضربه در چارچوب بیشتر نسبت به لهستان داشت اما نتوانست گلی به این تیم بزند.

*تیم ملی پاناما و تونس برگزار کننده آخرین بازی از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ بودند. دو تیمی که با شکست برابر قدرت های این گروه خیلی زود از جام کنار رفتند و دیدار پایانی را نیز برای اعاده حیثیت و البته کسب مقام سوم گروهی برگزار کردند.

این بازی در ورزشگاه شهر سارانسک، همان استادیومی که بازی ایران و پرتغال در آن برگزار شد، به انجام رسید. داور بازی نیز نواف شکرالله بحرینی بود و داورانی از بحرین، قطر و الجزایر او را در قضاوت مسابقه یاری می رساندند. همچنین تیمی از پرتغال، مکزیک، قطر و برزیل وظیفه ویدئو چک را برعهده داشتند.

*تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک در دو مسابقه گذشته مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ موفق به دو برد متوالی برابر تونس و پاناما شدند و گل‌های زده و خورده برابری داشتند، اما شاگردان ساوت‌گیت به دلیل دریافت یک کارت زرد کمتر نسبت به شیاطین سرخ صدرنشین گروه G بودند که تساوی در مسابقه امشب آنها را به صدرنشینی می‌رساند ولی سه شیرها که مثل حریف خود از ترکیب دوم‌شان استفاده می‌کردند، با سبک بازی و تعویض‌هایی که داشتند، نشان دادند بیشتر به دنبال شکست و دوم شدن هستند تا برای رسیدن به فینال مسیر دشواری نداشتنه باشند.

در نهایت تیم ملی بلژیک با تک گلی که عدنان یانوزای در دقیقه ۵۱ زد، توانستند انگلیس را شکست دهند تا با ۹ امتیاز به‌عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی بروند و حریف تیم ژاپن شوند، اما ممکن است در صورت پیروزی برابر سامورایی‌ها در مرحله یک چهارم مقابل برزیل قرار بگیرند و کار سختی داشته باشند.

انگلیس هم که امشب شکست خورد، در مسابقه مرحله یک هشتم باید به مصاف تیم ملی کلمبیا، صدرنشین گروه آخر برود و در صورت پیروزی برابر این تیم، در مرحله یک هشتم باید با برنده سوئد و سوئیس دیدار کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی روسیه اینفوگرافی تیم فوتبال انگلیس تیم فوتبال بلژیک تیم فوتبال ژاپن جام جهانی روسیه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر تیم ملی بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران جام جهانی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا کارلوس کی روش رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تیم ملی ایران علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!

به گزارش همشهری‌آنلاین، اتلتیکومادرید و بارسلونا رویای فینال تمام‌اسپانیایی این دوره لیگ قهرمانان اروپا را با کام‌بک‌هایی که در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی خوردند، به فنا دادند. بارسا که رویای فینال تمام‌کرویفی روبه‌روی منچسترسیتی را هم از بین برد. این ۲‌تیم هر ۲بازی رفت خود را برده بودند و برای صعود تنها به یک تساوی نیاز داشتند. بارسا پیروزی ۳ بر ۲ در زمین حریف را با شکست خانگی ۴ بر یک از دست داد و اتلتیکو مادرید برد خانگی ۲ بر یک را در زمین راحت‌ترین تیم این مرحله یعنی دورتموند با شکست ۴ بر ۲ نابود کرد. حالا صعودکنندگان گروه مرگ در نیمه‌نهایی به هم رسیده‌اند و دورتموند و پاریس باید برای رسیدن به دیدار پایانی دیگری را قربانی کنند. وقتی قرعه‌کشی مرحله گروهی انجام شد، خیلی‌ها گمان می‌بردند دورتموند آخر می‌شود و به لیگ اروپا هم راه نمی‌یابد و پاریس و میلان به دور حذفی می‌روند و نیوکاسل سوم می‌شود.

پاریس می‌تواند برای دومین‌بار به فینال برسد. آنها اولین‌بار در فصل ۲۰-۲۰۱۹ خودشان را به دیدار نهایی رساندند و در یک‌هشتم همین دورتموند را شکست دادند اما در نهایت به بایرن باختند و دست‌شان به جام نرسید.

بوروسیا دورتموند برای چهارمین‌بار و برای نخستین‌بار از فصل ۱۳-۲۰۱۲ به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

این دومین باری بود که اتلتیکو مادرید پس از فینال ۲۰۱۴(شکست ۴بر یک مقابل رئال‌مادرید) در یک بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ۴‌گل دریافت کرد. ۱۳‌گل دریافتی آنها در رقابت‌های این فصل بیشترین گل خورده آنها در یک دوره لیگ قهرمانان اروپاست و ۲۳‌گل زده آنها دومین رکورد گلزنی‌شان.

۵‌گل از ۶گل یولیان برانت در لیگ قهرمانان اروپا برای بوروسیا دورتموند در بازی‌های خانگی به ثمر رسیده. گل به اتلتیکو نخستین گل او در مرحله حذفی این رقابت‌ها بود.

متس هوملز برای یولیان برانت پاس‌گل داد که دومین پاس‌گل او در لیگ قهرمانان اروپا (۸۷‌بازی) به‌حساب می‌آید. پاس گل قبلی‌اش ۱۱‌سال و ۱۴۷‌روز پیش (نوامبر ۲۰۱۲) مقابل آژاکس ثبت شده بود.

متس هوملز (۳۵‌سال و ۱۲۲روز) مسن‌ترین بازیکنی شد که در ۲۲سال گذشته لیگ قهرمانان گل به‌خودی می‌زند. لوران بلان با ۳۶سال و ۱۴۲روز مسن‌ترین بازیکن قبلی بود.

تنها منچسترسیتی‌(۱۲) گلزنان متفاوت‌تری (به استثنای گل‌به‌خودی‌ها) در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل نسبت به بوروسیا دورتموند(۱۱) داشته است.

اتلتیکو مادرید در ۱۱بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها گل خورده که این طولانی‌ترین دوره بدون کلین‌شیت آنها از ژوییه ۲۰۰۴(همچنین ۱۱بازی) است.

کد خبر 845366 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر از کسب سهمیه پارالمپیک بازماند