Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:51:42 GMT

گوگل اپ اندازه‌گیری خود را منتشر کرد +فیلم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۹۹۴۹

گوگل اپ اندازه‌گیری خود را منتشر کرد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛گوگل اپلیکیشن اندازه‌گیری خود را برای همه گوشی‌هایی که از فناوری واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند، تولید کرد. این اپلیکیشن در حال حاضر برای همه کاربران و به صورت رایگان در پلی استور گوگل در دسترس است اما برای استفاده از آن باید ابتدا اپلیکیشن ARCore را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از این اپ کاملا ساده است و برای کار کردن، از دوربین سازگار در اپلیکیشن ARCore استفاده می‌کند تا طول و عرض و ارتفاع اجسام را اندازه‌گیری کند. این اپلیکیشن به یک سطح بافت و میزان خوبی از نور نیاز دارد تا کار کند اما اگر سطحی را تشخیص دهد، می‌توانید نوار اندازه را روی آن سطح بکشید و آن را اندازه بگیرید. بعد از آن هم می‌توانید عکس را که دارای اندازه نیز هست، ذخیره کنید تا بعدا آن را به اشتراک بگذارید.

در استفاده‌های اولیه‌ای که از این اپلیکیشن شده است، این اپ با گوشی OnePlus 6 خیلی عالی کار کرده است. اندازه‌گیری‌هایی هم که این اپلیکیشن انجام می‌دهد، بسیار نزدیک به اندازه‌هایی است که با نوار متر گرفته می‌شود. در نظر بگیرید که اگر اندازه وسیله‌ای برایتان خیلی مهم است باید از نوار متر استفاده کنید چون این اپلیکیشن نزدیکترین اندازه دقیق را را نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ شرکت گوگل از قبل در نظر داشت تا اپلیکیشن اندازه‌گیری خود را فقط برای دستگاه‌های Google Tango عرضه کند ولی با تصمیم کمپانی اپل مبنی بر اینکه اپلیکیشن را روی iOS 12 به صورت پیش‌فرض نصب می‌کند، گوگل را بر این تصمیم واداشت تا این اپلیکیشن را برای همه دستگاه‌های اندرویدی که از فناوری واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند، عرضه کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، این طراحی تجربه ناوبری راحت تری را ارائه می کند. بسیاری از پنل های اطلاع رسانی با پنجره های کوچک تر جایگزین می شوند و این امر به کاربران اجازه می دهد تا هنگام بررسی جزییات، بخشی از نقشه را در پس زمینه ببیند به این ترتیب بستر مورد نیاز فراهم می شود.

گوشه های پنجره های اطلاعاتی گردتر هستند و بستن یا اشتراک گذاری اطلاعات با گزینه های قابل دسترس ساده تر می شود.

یکی دیگر از تغییرات مهم در این زمینه کنترل جهت ها است. اکنون حوزه های مبدا و مقصد روی نقشه شناور می شوند و همزمان گزینه های حمل ونقل مختلف به پایین نمایشگر منتقل شده اند. این امر به یک تجربه نقشه محور تبدیل شده است.

گوگل به طور رسمی زمان عرضه را اعلام نکرده اما گسترش بازه زمانی آزمایش حاکی از آن است که تغییرات به زودی ارائه می شوند.

کد خبر 6097939 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • عکس| گوگل هم سانسورچی شد
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • اشتراک سازمانی ایمینو؛ هدیه نوآورانه به خانواده کارکنان
  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • کیش دستوری به پیامک بانکی