Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از اسپوتنیک٬ منابع صهیونیستی از شبیه‌سازی حمله موشکی احتمالی ایران و لبنان به مراکز هسته‌ای مستقر در سرزمین‌های اشغالی٬ خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند به تازگی حمله موشکی به مراکز هسته‌ای رژیم‌صهیونیستی شبیه سازی شده و اقدامات پس از برخورد موشک به این مراکز٬ مانند تخلیه سریع کارکنان و جلوگیری از انتشار تشعشعات هسته‌ای٬ تمرین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع خبری از حمله موشکی از سمت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در نتیجه شلیک موشک از سمت لبنان آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی «زرعیت» به صدا در آمده است.

منابع خبری اعلام کردند که دو پادگان صهیونیستی «شومیرا» و «زرعیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف حمله موشکی از سمت جنوب لبنان قرار گرفته‌اند.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات پهپادی روز جاری حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این عملیات از نظر برد و شمار پهپادها از عملیات‌های دیگر حزب‌الله متمایز بوده است.

بر اساس گزارش این شبکه صهیونیستی ارسال ۳ پهپاد به سوی منطقه اشغالی «کریوت» موجی از رعب و وحشت را در میان صهیونیست‌ها به راه انداخته است.

کد خبر 6086999

دیگر خبرها

  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • کالبدشکافی یک پیوند نامبارک
  • حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی