Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال کشورمان کشمکش بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ را ناشی از عدم مدیریت در فوتبال ایران دانست. ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اختلافات بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: از بی در و پیکر بودن فوتبال ماست که چنین اتفاقاتی می‌افتد و آنها هرچه دلشان می‌خواهد می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه فدراسیون اقتدار لازم را دارد و نه مدیران باشگاه‌های‌مان که مربیان را کنترل کنند. متأسفانه این اتفاقات می‌افتد و شاهد حرمت‌شکنی‌ها هستیم. این کارها درست نیست و به فوتبال ایران لطمه می‌زند.

وی افزود: کارلوس کی‌روش، برانکو و شفر سرمربیان تیم‌های بزرگ هستند و باید الگویی باشند تا مربیان جوان یاد بگیرند. متأسفانه با این طرز رفتارها هیچ نظارتی روی کارشان نیست و هر طوری که دل‌شان خواست عمل می‌کنند. مطمئنم هیچ برخوردی نمی‌شود، در صورتی که در فوتبال حرفه‌ای این اتفاقات را کمتر شاهد هستیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص اینکه حق با چه کسی است، گفت: فکر نمی‌کنم هر دو نفر اجازه این را داشته باشند که به راحتی علیه هم موضع بگیرند. من حق را به هیچ‌کس نمی‌دهم. کی‌روش و برانکو حامیان خودشان را دارند، اما مدیریت فوتبال ما نباید اجازه دهد که مقابل هم قرار بگیرند.

انتهای پیام/

R1015150/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)