Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بهداد سلیمی درباره بازی های آسیایی جاکارتا گفت: بدون شک امسال کارم نسبت به دوره های پیش بازی های آسیایی جاکارتا سخت است چرا که رقبایی مانند سعید علی حسینی و وزنه بردار ازبک حضور دارند که باعث می شود رقابت نزدیک تر شود. البته از طرف دیگر من دیگر آن بهداد هشت سال پیش نیستم، اما با این وجود تمام تلاشم را می کنم که بتوانم به سومین مدال طلایم در بازی های آسیایی برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به شخصه برای من مهم این است که مدال طلا و نقره به ایران برسد و چندان برایم تفاوتی ندارد که بین من و علی حسینی کدامیک قهرمان شویم. آرزوی قلبی من اینست که طلا و نقره فوق سنگین وزن از آن ایران شود.

دیگر شرایط من مانند گذشته نیست که اهداف بلند مدت برای خودم در نظر بگیرم

او درباره اینکه آیا طلای بازی های آسیایی جاکارتا بیشتر برایش ارزشمند است یا طلای مسابقات جهانی عشق آباد گفت: به طور قطع در رقابت های جهانی عشق آباد کار سختی برای رفتن روی سکو دارم چرا که کشورهایی که سال گذشته محروم بودند با پایان یافتن محرومیت شان می توانند در مسابقات شرکت کنند. به نظرم وزنه برداران ارمنستان، روسیه، برزیل ،مصر و لاشا تالاخادزه و سعید علی حسینی کار مقداری دشوار است من دیگر شرایط مانند گذشته نیست که بتوانم برای خودم هدف بلند مدت در نظر بگیرم و بیشتر به دنبال برنامه ریزی کوتاه مدت هستم و سعی ام بر این است تا به هدف های کوتاه مدتم برسم.

شرایط بدنی من نسبت به گذشته بهتر شده است

سلیمی درباره روحیه بالایی که در مسابقات لیگ وزنه می زد،بیان کرد: خدا را شکر شرایط بدنی من نسبت به گذشته بهتر شده چرا که در طول این مدت تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته ام البته هر چند که از ناحیه زانو دچار مشکل بودم که خوشبختانه با کمک دکتر نوروزی توانستم تا حدود زیادی این آسیب دیدگی را برطرف کنم. این وزنه هایی هم که در لیگ زدم تا الان امکان ثبت چنین رکوردهایی برایم وجود نداشت ولی برای اینکه بتوانم در اردوی تمرینی شمال جهش خوبی داشته باشم نیاز داشتم تا به این وزنه ها برسم.

آسیب دیدگی نمی گذارد به آمادگی لازم برسم

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن تصریح کرد:هنوز هم بعد از گذشت نزدیک به سه سال که از عمل جراحی ام می گذرد هنوز هم با مصدومیت جزئی مواجه هستم و واقعا اگر زانویم به من اجازه بدهد تا شش ماه تمرینی را که مدنظرم است انجام دهم مطمئنم می توانم به رکوردهای جهانی دست یابم.رکوردهای که در لیگ زدم بسیار خوب بود اما هر چند که متاسفانه آسیب دیدگی نمی گذارد به آمادگی لازم برسم.

 رفته رفته شرایطم بهتر از گذشته می شود

دارنده طلای قهرمانی جهان درباره حضورش در بازی های آسیایی جاکارتا و جنگیدن با داوران و وزنه برداران سایر کشورها گفت:سعی ام بر این است تا به این حواشی چندان توجهی نداشته باشم و کارخودم را انجام دهم. می خواهم با برطرف کردن نقاط ضعفم بهتر عمل کنم. در این چندسال اخیر ناداوری هایی در حق من صورت گرفته است. به دلیل مصدومیتم زانویم که بوده مقداری فرم قیچی زدنم تغییر کرده است. وزنه هایی را که در لیگ بالای سر بردم نشان می دهد که رفته رفته شرایطم بهتر از گذشته می شود.

ببینم می توانم خودم را به رقابت های جهانی برسانم یا خیر

سلیمی درباره اینکه آیا امکان دارد پس از طلای بازی های آسیایی از مسابقات خداحافظی کند یا خیر،گفت: هدفم کوتاه مدت و مسابقه به مسابقه است. باید تا بازی های آسیایی برنامه هایم را پیش ببرم تا ان شاالله پس از پایان مسابقات با توجه به فشاری که به پایم وارد می کنم ببینم می توانم خودم را به رقابت های جهانی برسانم یا خیر.

اگر بخواهم تنها 16 سکه بابت مدال برنز جهان دریافت کنم برایم بی ارزش است

او درباره اینکه آیا پس از بازدید صالحی امیری از اردوی تیم ملی وزنه برداری امکانات نسبت به گذشته بهتر شده است یا خیر،توضیح داد: متاسفانه شرایط بدتر از گذشته است. به شخصه از مسئولان وزارت ورزش و جوانان گله مندم. همچنین من یک سری مسائلی را درباره پاداش وزنه برداران شنیده ام که اگر درست باشد بی شک انگیزه ورزشکاران کاهش می یابد. پاداش طلای تیمی قهرمانی ما در رقابت های جهانی آناهایم در برنامه مسئولان گنجانده نشده و این چیزهایی است که من شنیده ام و هنوز اطلاع دقیقی درباره آن ندارم. چنانچه این حواشی درست باشد بدون شک به ضرر وزنه برداری تمام خواهد شد و باعث می شود در حق تمام کسانی که در قهرمانی ما در مسابقات جهانی سهم داشتند اجحاف شود و حتی شاید بیشتر این نفرات به دلیل مشکلات مالی ضعیفی که دارند در مسابقات شرکت نکنند. به طور مثال قرارداد من در لیگ 150 میلیون تومان است اما اگر بخواهم تنها 16 سکه بابت مدال برنز جهان دریافت کنم برایم بی ارزش است. تازه این همه دوری از خانواده و سختی‌ها در تمرینات را تحمل می‌کنم. مدال هم کم ندارم.

دادن پیام از سوی مسئولان نمی تواند گره گشای مشکلات ما باشد

ملی پوش وزنه برداری در مورد اینکه در مراسم تجلیل از قهرمانان که از سوی رئیس جمهور برای ورزشکاران تدارک دیده شد آیا به شما پول داده شده یا سکه گفت:هنوز که فعلا چیزی به ما داده نشده است.این در حالی است که سایر رشته ها پول گرفته اند و به ازای هر یک سکه 1800 میلیون هزار تومان به آنها پرداخت شده است. از طرفی طلای قهرمانی تیمی ما دیده نشده است اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ وزنه‌برداری رخ داد. انگار قهرمانی در جهان برای مسئولان ورزش ارزشی ندارد. زمانی که ما بر بام جهان ایستادیم تنها مسئولان برای ما پیام تبریک فرستادند که از نظر من دادن پیام نمی تواند گره گشای مشکلات ما باشد.

اگر پاداش ها پرداخت نشود وزنه برداران تیم ملی نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهند

سلیمی درپاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با شروع جام جهانی، حضور کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی چندان به چشم نمی آید، خاطر نشان کرد:الان فعلا فصل مسابقات فوتبال است و تمام توجهات به فوتبال معطوف شده است. ما اصرار نمی کنیم که پاداش آنها را پرداخت نکنند و به ما بدهند. به نظرم این حق قانونی آنهاست چرا که توانستند پرچم کشورمان را در مسابقات بالا بردند. تنها نگرانی ما اینست که مبادا حقی از ورزشکاران ما خورده شود. اگر چنانچه تا چند روز آینده درباره پاداش ها اتفاقی رخ ندهد نه تنها من بلکه حتی سایر وزنه برداران تیم ملی هم نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

براری و سلیمی نفرات برتر رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری

انتهای پیام/

اظهارات سلیمی درباره بازی های آسیایی جاکارتا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

به گزارش ورزش سه، در این بازی موعود بنیادی‌فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم‌ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902695

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم