Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - شورای سازمان معلمان گیلان با صدور نامه ای، از انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان حمایت کرد.

در این نامه که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با انتشار اخباری درباره تعیین مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گیلان، از آنجا که هنوز اخبار انتصاب و شخص منتصب به صورت دقیق و با جزییات اعلام نشده بود؛ جمعی از فعالان فرهنگی استان بدون اطلاع از جزئیات و به گمان تاثیر فشارهای بیرونی و انتخاب نیرویی غیربومی و مخالف مشی دولت تدبیر و امید، در بیانیه ای به این انتخاب اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این نامه افزوده شده: یکی از اعضای تشکل فرهنگی «سازمان معلمان استان گیلان» نیز با همین تصورات و بدون هماهنگی سازمانی، این بیانیه را امضا نموده که ضمن تذکر سازمانی به ایشان اعلام می شود سازمان معلمان استان گیلان، از حسن انتخاب جناب آقای نادر جهان آرا که از نیروهای خوشفکر، اعتدالی و از هم استانی های گرانقدر و آشنا به وضعیت آموزش و پرورش استان گیلان هستند، شادمان و از این انتصاب شایسته حمایت کامل و بی دریغ می نماید.
مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش گیلان روز گذشته (پنجشنبه) با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در رشت برگزار و نادر جهان آرا به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان معرفی شد.
2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي گيلان آموزش و پرورش بيانيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: امسال بعد از وقفه‌ای ده ساله، این رقابت‌ها در چهارده شهرستان و منطقه استان آغاز شده است.
فرشید قاسمی افزود: این مسابقات در شهرستان‌ها و مناطق اقلید، سرچهان، ارسنجان، خرامه، سروستان، لارستان، داراب، فیروزآباد، اشکنان، ممسنی، بالاده، شیراز، سپیدان و قیروکارزین برگزار و یا در درحال برگزاری است.
قاسمی گفت: این مسابقات در دوازده رشته شامل: حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، گفتمان مهدوی، انشای نماز، مداحی، دعا خوانی و اذان برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات شیراز با حضور بیش از هزار و دویست دانش آموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم نواحی چهارگانه شیراز و به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز به صورت جداگانه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: به دلیل پهناور بودن استان، بین مرحله شهرستان و مرحله استانی مسابقات قران، یک مرحله به نام مرحله چهارده گانه ایجاد شده است تا دانش اموزان مستعد بیشتری در زمینه قرانی شناسایی شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در این مرحله دانش اموزان مناطق همجوار با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت برترین آنها به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی