Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@02:32:41 GMT

جت شخصی " الویس پریسلی " به فروش میرسد + عکس

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۰۸۵۱

جت شخصی ' الویس پریسلی ' به فروش میرسد + عکس

جت شخصی خواننده محبوب راک اند رول‌، الویس پریسلی، در نیومکزیکو به مزایده گذاشته شد. هواپیمای قدیمی با صندلی‌های مخملی قرمز که پیش از این سال گذشته با قیمت 430000 دلار خریداری شده بود، حالا توسط صاحب پیشین آن دوباره برای فروش و مزایده قرار گرفته است. گفته می‌شود الویس پریسلی خود طراحی داخلی این جت را انجام داده است، جت شخصی او دارای فرش  قرمز و چوب‌هایی به رنگ طلایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود وقتی او این جت را خریداری کرد‌، داخل آن فقط دو رنگ متفاوت خاکستری داشت که باعث می‌شد این هواپیما شبیه به یک جعبه باشد تا جت شخصی یک سلبریتی. اما فرش قرمز و صندلی‌های مخملی آن چهره‌ای جذاب‌تر به این جت تاریخی بخشیده است.

این جت اگرچه سال گذشته توسط شخصی دیگر خریداری شده بود اما هیچ تغییری بروی آن ایجاد نشده است و همه ‏چیز همانطور که بود باقی مانده است.‏

هرچند این جت ستاره که برای سال 1962 است هیچ موتوری ندارد و کابین خلبان آن نیز باید تعمیر شود. اما چه کسی اهمیت می دهد؟ مگر کسی قصد دارد جت شخصی الویس و پدرش را براند؟ خیر! آن‌ها می‌خواهند آن را در کلکسیون خود قرار دهند!

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان  بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

وی ادامه داد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان خوزستان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان اظهار کرد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زارعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

 

دیگر خبرها

  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • ۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد