Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به نظرم فوتبال ما به یک خون تازه و استفاده از یک مربی جوان‌تر برای هدایت تیم ملی نیاز دارد.

فرزاد آشوبی در گفت‎‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در این ۳ بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به ما این تضمین را داد که تا چند سال یک تیم خوب داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کی‌روش توانسته در فاز دفاعی به تیم ملی شخصیت بدهد، اما ما هنوز در مالکیت توپ و در حملات ضعیف هستیم و هر گلی که زدیم روی مهارت فردی بازیکنان بوده، کی‌روش ۸ سال فرصت داشته و در این مدت طولانی نظم دادن به کار دفاعی به تنهایی کافی نیست.
پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: این روش بازی در اکثر بازی‌ها جواب می‌دهد، اما بعض وقت‌‎ها هم مثل بازی با عراق می‌شود و اوضاع آنطور که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود.
آشوبی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش می‌تواند با ادامه فعالیتش در ایران به بهبود اوضاع فوتبال کمک کند، خاطرنشان کرد: به نظرم فوتبال ما به یک خون تازه و استفاده از یک مربی جوان‌تر نیاز دارد اگر بخواهیم توقع‌ خود را از تیم ملی پایین بیاوریم بازی با همین سبک راضی کننده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی جام جهانی روسیه جام جهانی2018 فرزاد آشوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی، با اشاره به نقش پررنگ بانوان در حرفه پرستاری گفت: در دنیا ۹۰ درصد پرستاران را بانوان و ۱۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند، اما در کشور ما پذیرش دانشجویان مرد افزایش یافته و ۷۵ درصد پرستاران، زن و ۲۵ درصد آنها، مرد هستند.

وی ادامه داد: جمعیت بزرگ بانوان در این حرفه نشان از تأثیرگذاری زنان در اجتماع دارد و نیاز به توجه خاص به این گروه را بیشتر می‌کند.

عبادی گفت: ماهیت شغل پرستاری، سخت و دشوار است، زیرا خدمت پرستاری لحظه‌ای متوقف نشده و مراقبت از بیمار در شیفت‌های پی در پی ادامه دارد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، در زمینه پیگیری فرآیند نگارش لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران، افزود: این لایحه به انجمن‌های پرستاری ارسال شده و در این زمینه نیاز به حمایت بیشتری داریم.

وی گفت: امیدواریم پس از تدوین لایحه نهایی و چکش کاری آن در وزارت بهداشت، از ظرفیت‌های نهاد ریاست جمهوری برای ابلاغ آن نیز بهره ببریم تا خدمات سلامت توأم با حفظ کرامت مردم و پرستاران، با کیفیت بالا به جامعه ارائه شود.

کد خبر 6094491 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل