Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به نظرم فوتبال ما به یک خون تازه و استفاده از یک مربی جوان‌تر برای هدایت تیم ملی نیاز دارد. فرزاد آشوبی در گفت‎‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در این ۳ بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به ما این تضمین را داد که تا چند سال یک تیم خوب داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کی‌روش توانسته در فاز دفاعی به تیم ملی شخصیت بدهد، اما ما هنوز در مالکیت توپ و در حملات ضعیف هستیم و هر گلی که زدیم روی مهارت فردی بازیکنان بوده، کی‌روش ۸ سال فرصت داشته و در این مدت طولانی نظم دادن به کار دفاعی به تنهایی کافی نیست.
پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: این روش بازی در اکثر بازی‌ها جواب می‌دهد، اما بعض وقت‌‎ها هم مثل بازی با عراق می‌شود و اوضاع آنطور که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود.
آشوبی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش می‌تواند با ادامه فعالیتش در ایران به بهبود اوضاع فوتبال کمک کند، خاطرنشان کرد: به نظرم فوتبال ما به یک خون تازه و استفاده از یک مربی جوان‌تر نیاز دارد اگر بخواهیم توقع‌ خود را از تیم ملی پایین بیاوریم بازی با همین سبک راضی کننده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی جام جهانی روسیه جام جهانی2018 فرزاد آشوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان امروز در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی خود دست یافت.

جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه به منظور شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، دو باخت و سه برد ثبت کردند.

هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.

تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

ملی پوشان جوان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند. ایران در دوره قبل در بین شش تیم ششم شد و امسال در بین 10 تیم شرکت کننده از کشورهای ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت، امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو با کسب سه برد و دو باخت مقام پنجمی این رقابت‌ها را از آن خود کرد تا به پشتوانه این جوانان شایسته آینده خوب هاکی روی یخ زودتر از حد تصور فرا برسد.

ازبکستان و تایلند هم گروه ایران که جلوی صعود تیم ایران به جمع چهار تیم را گرفتند امروز در فینال برای مدال طلا و نقره مسابقات در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟