Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تربیت بدنی استان البرز از احداث سایت تخصصی تیروکمان در استان البرز خبر داد.

امیر غفرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که در زیر ساخت‌های ورزشی استان البرز دچار ضعف هستیم، اظهار کرد: از زمانی که کرج به استان البرز تبدیل شد، در زیر ساخت‌های ورزشی دچار ضعف زیادی شدیم و در حال حاضر نیز شرایط راضی‌کننده‌ای نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با تمام مشکلاتی که در زیرساخت‌های ورزشی استان البرز وجود دارد، سعی داریم در مجموعه ورزشی شریعتی این استان زمینی را با تمام امکانات برای احداث سایت تخصصی تیروکمان برای ملی‌پوشان در نظر بگیریم تا دیگر دغدغه‌ای برای برپایی اردو نداشته باشند.

وی گفت: زمانی که مدیریت اداره کل تربیت بدنی استان البرز را بر عهده گرفتم، بودجه ورزشی این استان بسیار محدود و ناچیز بود. به طوری که در سال 95 بودجه ورزشی این استان 2میلیارد و 700میلیون بود که با تلاشهای زیاد توانستم این بودجه را در سال 96 به 3میلیارد و 600میلیون تومان و امسال به 4میلیارد تومان افزایش دهم. همچنین در حال حاضر 48 هیات فعال داریم که به دنبال فضای تمرینی مناسب برای این هیات‌ها هستیم تا بدون هیچ دغدغه‌ای ورزش همگانی و قهرمانی خود را پیگیری کنند.

مدیر کل تربیت بدنی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: در  مدتی که مدیرکل تربیت بدنی استان البرز شده‌ام، سعی کردم موفقیت‌های زیادی را در کارنامه ورزشی این استان به ثبت برسانم و جایگاه ورزشی استان البرز را مطرح کنم. حتی برای فعال شدن هیات‌های این استان تلاش کردم از امکانات سایر دستگاهها استفاده کنیم تا شرایط خوبی را برای هیات‌ها رقم بزنیم. به هر صورت تلاش ما مطرح کردن جایگاه ورزش این استان است که امیدوارم با تخصیص بودجه قابل توجه به ورزش این استان در آینده قهرمانان خوبی را از این استان به تیم‌های ملی تزریق کنیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز

به گزارش جام جم آنلاین البرز، خلیل عبداللهی رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز با تبریک هفته کار و کارگر گفت: امسال با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در بخش کار و کارگری به استقبال هفته کارگر می‌رویم.
وی گفت: مسابقات ورزشی هفته کارگر امسال در ۷ رشته شطرنج، تنیس روی میز، طناب کشی، دارت، فوتبال روی میز، دو میدانی و آمادگی جسمانی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
رییس هییت ورزش‌های کارگری استان البرز خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات ورزش‌های کارگری در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی و هم به صورت متمرکز استانی در مجموعه ورزشی امام خمینی ره کارگران کرج برگزار می‌شود و به نفرات برگزیده جوایز و هدایایی اعطا خواهد شد
عبداللهی افزود: در راستای اجرای موضوع تبصره ماده ۱۵۴ قانون کار در ارتباط با ورزش‌های کارگری، هم کارفرمایان محترم کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی و هم بخش دولت موظف به تقویت امر ورزش کارگری هستند.
وی گفت: در هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز در راستای اجرای قانون حمایت از ورزش کارگری با هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف کارگاهی و کارفرمایان عزیز، برنامه‌ها و مسابقات متنوعی را در طول سال برنامه‌ریزی و برگزار کرده و برای سال جاری نیز مسابقات و دوره‌های آموزشی و مربیگری متنوعی برای کارگران پیش بینی و با همکاری کارفرمایان و هیات‌ها و انجمن‌های ورزش کارگری در شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد.
عبداللهی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جام جم درباره جایگاه البرز میان ورزش کارگری اظهار کرد: با توجه به وجود واحد‌های صنعتی مختلف در این استان بی شک جزء استان‌های پیشرو محسوب می‌شود به طوری که در حال حاضر ۲۶ انجمن ورزش کارگری از جمله انجمن کشتی فوتبال، تکواندو و. در استان البرز فعال است.
وی با تاکید بر دشواری اعزام تیم و میزبانی رقابت‌های کشوری ادامه داد: در سال گذشته ۳۱ تیم منتخب کارگری از استان البرز به رقابت‌های کشوری کارگری اعزام کردیم و در سال گذشته ۵ میزبانی رقابت‌های کارگری کشوری در البرز برگزار کردیم.
رییس هییت ورزش‌های کارگری استان البرز با تاکید بر جایگاه این استان میان ورزش‌های کارگری تاکید کرد: البرز در جمع ۴ استان برگزیده کشور در حوزه ورزش‌های کارگری قرار دارد.
عبداللهی افزود: در قشر کارگری حدود ۲۰ هزار ورزشکار آماتور و حدود ۲ هزار ورزشکار حرفه‌ای در قشر کارگر داریم.
وی اضافه کرد: ظرفیت ورزشی کارگری استان البرز به اندازه‌ای است که در رشته‌های دو و میدانی، کشتی کاراته و سایر رشته‌ها ورزشکارانی از این استان قهرمان جهان شده اند.

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد