Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مهری،در همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع ۹۷ خطاب به زائران، افزود: سعی کنید قوانین کشور عربستان را به صورت صددرصد اجرا کنید.

وی با بیان اینکه ایران  همیشه سفیر خوش اخلاقی و رعایت اخلاق است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مبارزه با مواد مخدر است، لذا مهمانان سرزمین وحی به این موضوع توجه داشته باشند تا مشکلی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فرودگاه های کشور تصریح کرد: قوانین و مقررات سختی برای حمل مواد مخدر در کشور عربستان وضع شده است از همین رو پلیس ایران در جهت صیانت از زائران ایرانی با همکاری سازمان حج و زیارت مقرر شده است بار غیر همراه زائران ۴۸ ساعت قبل از پرواز توسط پلیس فرودگاه تحویل گرفته و به دقت بازرسی  شود.

سردار مهری با بیان اینکه هماهنگی خوبی از طریق سازمان حج و زیارت با وزارت حج عربستان شده است گفت: از سوی دولت عربستان یک سری از اقلام دارویی از جمله قرص و امپول متادون، آمپول و قرص ترامادول، قرص استامینوفن کدیین و...، ممنوع اعلام شده است.

سردار مهری ادامه داد: از طریق سازمان حج و زیارت داروهای مورد نیاز به عربستان برده می شود، بنابراین از قراردادن این اقلام دارویی در بارغیر همراه به شدت خودداری کنید.

وی خطاب به زائران حج تمتع گفت: از قبول امانت در فرودگاهها چه از هم کاروانیان و چه از سایر افرادی که نمی شناسید خودداری کنید. همچنین از قراردادن پول و اشیاء قیمتی در بار غیرهمراه خودداری کنید. همچنین از تحویل مدارک شناسایی به افراد ناشناس به شدت پرهیز کنید.

کد خبر 4333557 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: حج تمتع سازمان حج و زیارت شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش بیمه سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی شهر تهران سازمان بیمه سلامت ترافیک سازمان هواشناسی پلیس راهور سازمان محیط زیست مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، شمس الدین فرزادی پور با بیان اینکه در عملیات سال جاری بیش از ۸۷ هزار زائر برای انجام مناسک حج به عربستان عزیمت خواهند کرد، گفت: عملیات انتقال زائران از روز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل هما افزود: اعزام زائران از ۲۱ ایستگاه پروازی طبق برنامه ریزی انجام می‌شود و امسال از فرودگاه‌های همدان، زنجان، چابهار و قشم نیز پرواز‌هایی به مقصد عربستان خواهیم داشت.

وی درباره آمادگی هما تصریح کرد: برنامه ریزی لازم از اسفند ۱۴۰۲ شروع و همچنان نیز ادامه دارد. بازرسی‌های فنی ناوگان، به خط کردن هواپیما‌های در دست تعمیر، تشکیل جلسات هماهنگی حج، فعال کردن مرکز OCC، دیدار با روسای فرودگاه‌های عملیاتی در حج، هماهنگی با روسای شعب هما در داخل کشور، تدارک کیترینگ ویژه و تجهیز تعدادی از فرودگاه‌ها برای عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ از جمله اقدامات هما در این خصوص است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان
  • در حج تمتع ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر خانه خدا راهی کشور عربستان می‌شوند
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست