Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@09:08:29 GMT

شوک بزرگ سردار به رسانه های جهان

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۲۰۹۳

شوک بزرگ سردار به رسانه های جهان

خداحافظی مهاجم ۲۳ ساله روبین کازان از تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌های جهان بازتاب فراوانی داشته است.

به گزارش شریان نیوز،سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در پیامی اعلام کرد که از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرده است.

خداحافظی مهاجم ۲۳ ساله تیم ملی در رسانه‌های خبری جهان بازتاب داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش مهاجم تیم ملی در باشگاه‌های روسی و گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا رسانه‌ها در این باره واکنش نشان دهند.

بر این اساس بلیچر ریپورت با انتشار تصویری از آزمون نوشت که او در ۲۳ سالگی اعلام بازنشستگی کرده است و انتخاب او میان فوتبال و بیماری مادرش بوده است.

بی بی سی اسپورت هم با انتشار تصویری از آزمون به وداع و کناره‌گیری او از تیم ملی فوتبال پرداخت و نوشت که او بیماری مادرش را دلیل خداحافظی از تیم ملی عنوان کرد.

سان دیگر رسانه انگلیسی هم از خداحافظی مسی ایرانی در ۲۳ سالگی خبر داد و به این موضوع پرداخت و نوشت که بیماری مادر سردار آزمون زمینه ساز وداع او از تیم ملی شد.

این رسانه نوشت به دلیل انتقاداتی که از عملکرد آزمون شده است بیماری مادر او بدتر شده و به همین دلیل این مهاجم از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است.

رسانه‌های نظیر میرر، دیلی میل، ایندیپندنت، ای‌بی‌سی، ای‌اس پی ان، فاکس اسپورت و ... هم در این باره واکنش نشان دادند و با انتشار تصاویری از آزمون به همراه مادرش خبرهایی را منتشر کرده‌اند.

گفتنی است ظهر روز پنجشنبه گذشته سردار آزمون با انتشار این متن، از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد: 

«قهرمانی هر کشوری آرزوی تک تک بازیکنانش هست، همه تلاش من و هم تیمی هایم صعود و پیروزی تیم کشور عزیزمون بود اما با تمام تلاش های بی دریغ ما و دعاهای میلیونها ایرانی تقدیر با ما یار نبود.

بازی در تیم ملی کشورم برای من افتخار بزرگی بود و تا آخر عمرم به خودم میبالم، متاسفانه با همه علاقه ای که دارم و برخلاف میل باطنی و خواسته قلبیم تصمیم گرفتم که از تیم ملی کشورم خداحافظی کنم

این برای یک جوان ۲۳ساله که با سختی ها و مشقت های زیادی به اینجا رسیده قطعا دردناک ترین تصمیم و اتفاق زندگیش خواهد بود

توی زندگی یه چیزهایی هست که حرف اول رو میزنه،با توجه به اینکه مادرم بیماری سختی رو پشت سر گذاشته بود و من خوشحال بودم متاسفانه الان بخاطر نامهربانی و قدرنشناسی عده ای و توهین هایی که به هیچ وجه حق من و هم تیمی هایم نیست، بیماریش تشدید شده، این مسئله من رو بین دوراهی سختی برای انتخاب قرار داده، در نتیجه من مادرم رو انتخاب می کنم.

بیائید همدیگه رو قضاوت نکنیم و از روی ظاهر دیگران اونها رو مورد ارزیابی قرار ندیم،کسی چه میدونه که در پس خنده های من چه سختی های تلخی وجود داره؟؟؟!!!

من برای سلامتی مادر علیرضا جهانبخش عزیزم که بیماری سختی رو پشت سر گذاشته و بهبودی حاصل شده آرزوی سلامتی دارم، تنها علیرضا بود که شاهد روزهای غم انگیز و تلخ دوران بیماری مادرم بود، ممنون رفیق

ختم کلامم در تشکر از کیروش عزیز است،امیدوارم روزی تیم کشورم رو در قهرمانی جهان ببینم.

از تمامی رسانه ها هم بخاطر لحظه لحظه های با ما بودنشون سپاسگزارم و قدردان محبت های تک تک هموطنانم هستم

عشق فقط مادر

با ارزوی سلامتی برای همه مادرها»

  منبع: خبرورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

امیدوارم آن‌ها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روز‌های زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم، اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روز‌های خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم، اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد. هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد، اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم