Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین: معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: کاهش بارندگی و روان آب ها تامین برق مورد نیاز استان را با مشکل مواجه خواهد کرد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت::کم آبی تاثیرات منفی خود را در جنبه های دیگر از جمله تامین برق نشان داده  وباید مصرف بهینه آب مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش قدس آنلاین؛ مهندس محمد مقدوری، معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: کاهش بارندگی و روان آب ها تامین برق مورد نیاز استان را با مشکل مواجه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اظهارداشت:با توجه به افزایش مصرف برق در تابستان نیازمند همراهی مردم هستیم تا بتوانیم بخشی از نیاز آبی نیروگاه ه ها را تامین کنیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: کاهش روان آبها و جریان های سطحی ، نیروگاه های برق آبی را  دچار کمبود شده اند آب کرده که نتیجه آن کاهش تولید برق است.

دراین جلسه مقرر شد برای مدیریت مصرف آب در بخش شرب مصرف آب تا سقف ۱۰مترمکعب در ماه متعادل بوده و مصرف کنندگان بیش از ۲۵مترمکعب در ماه نیز اخطار دریافت می کنند.

همچنین مقرر شد کسانی که مصرف آب ۱۰مترمکعب یا کمتر در ماه دارند مورد تشویق قرار گرفته و ۵۰درصد از هزینه لوازم کاهنده مصرف را به صورت یارانه ای دریافت کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی کاهش حوادث در شبکه برق منطقه سبزوار گفت: برای رفع ناترازی مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها در بخش کشاورزی نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور آغاز شد .

خدابنده افزود: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو این مصوبه ابلاغ شد و همه مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب پنل خورشیدی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.


وی گفت :‌برای امسال و در مرحله نخست هزار پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز و استقبال کشاورزان این میزان افزایش خواهد یافت و ۳۵ شرکت پیمانکاری آماده نصب این پنل‌ها هستند .

 خدابنده افزود:  با هماهنگی با استانداری و دیگر مراجع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان اقداماتی را انجام شده است  تا روند اجرای کار تسریع شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان