Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه دولت و ملت ایران متحداً مقابل تحریم‌ها ‌خواهند ایستاد، گفت: امروز قدرت اول منطقه بدون تردید ایران است و توانسته دست آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن را از این مجموعه‌ای که در اطراف ما هستند، کوتاه کند. ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، علی‌اکبر ولایتی در مراسم اهدای مدال‌های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد به آستان قدس رضوی اظهار داشت: آنچه امروز شاهدیم پیشرفت علم و فناوری و تکنولوژی به‌عنوان یکی از مصادیق هوش مصنوعی است که کمک انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت امناء دانشگاه آزاد بیان کرد: بین 150 واحد دانشگاهی که در مسابقات کانادا جمع شده بودند دانشجویان دانشگاه آزاد مقام اول را کسب کردند، این یک نمونه اقتصادمقاومتی و مبارزه با تحریم‌هاست و  ایران کشوری است که در طول تاریخ ثابت کرده می‌تواند هر قله‌ای را فتح کند.

ولایتی افزود: امروز هم بعد از پیروزی‌های مختلفی که در عرصه مبارزه با مخالفان انقلاب داشتیم، شاهد تحریم کشورمان هستیم که توسط یک فرد عهدشکن در صحنه بین‌المللی رخ داده و دولت و ملت ایران با هم متحداً مقابل این تحریم خواهند ایستاد و ملت ایران از تلاش دولت جمهوری اسلامی در مبارزه‌اش علیه آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن کاملاً پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با تبدیل علم به تکنولوژی، کشور را به پیش ببرد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد: عزم ما بر این است که در دانشگاه کار را براساس پاسخ به مسائل موجود در حوزه علم و فناوری پیش ببریم و خوشبختانه کسانی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی سر کار هستند که سابقه طولانی و تجربیات گران‌سنگی در حوزه آموزش عالی دارند.

وی با اشاره به اینکه ظرف یک‌سالی که تیم جدید در دانشگاه آزاد سر کار آمده است دو محور را در نظر گرفته که یکی فرهنگ‌سازی بر اساس فرهنگ اسلامی، ایرانی و انقلابی و دیگری پیشبرد علم بود، افزود: در سال‌هایی که از انقلاب گذشته، تولیدات علمی ما تقریباً 7 برابر شده و امروز مقالات علمی ما نسبت به قبل از انقلاب هفتاد برابر شده است.

ولایتی ادامه داد: همچنین تعداد دانشجویان ما از 200 هزار دانشجو قبل از انقلاب، اکنون به 5 میلیون دانشجو رسیده است. خاصیت علم‌جویی و علم‌آموزی ملت ایران زبانزد است و به هر گوشه از ایران نگاه کنید، علم‌دوستی و فضای علم‌آموزی موجود و مهیاست. همین مردم قبل از انقلاب مشکلاتی داشتند و نمی‌توانستند ظرفیت علمی خود را عرضه کنند اما امروز شاهد هستیم که در عرصه‌های مختلف خود را نشان می‌دهند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: در این آخرین عرصه‌ای که قرار داریم یعنی تحریم جدید، آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با این تحریم ملت ایران تسلیم خواهد شد اما بدانند که دیری نمی‌گذرد که شاهد این خواهیم بود که از این سد هم ملت ایران با پیروزی و سرافرازی عبور خواهد کرد.

ولایتی خاطرنشان کرد: امروز قدرت اول منطقه بدون تردید ایران است و توانسته دست آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن را از این مجموعه‌ای که در اطراف ما هستند کوتاه کند و تحت عنوان محور و فضای مقاومت و پایداری  ساماندهی شده است.

ولایتی بیان کرد: در حقیقت این کاری که آمریکایی‌ها می‌کنند یک نوع انتقام‌گیری است و بدانند در این عرصه هم ان‌شاءالله مردم ما پیروز خواهند شد. در آینده نزدیک ما شاهد شکوفایی‌های بیشتری در دانشگاه آزاد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور یاوه‌گو و پرحرف آمریکا بداند که این رجزخوانی ایشان را هم در مقابلش خواهیم ایستاد و ثابت می‌کنیم چیزی جز یاوه‌گویی نیست و خیلی دیر نخواهد بود که شاهد پیشرفت ایران همان‌طور که در سایر شئون بودیم خواهیم شد و این اتفاق کلمه که امروز در کشور به‌وجود آمده بشارت‌دهنده آینده درخشانی خواهد بود و دانشگاه آزاد به‌سهم خود ان‌شاءالله سهم مهمی را در آموزش عالی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/ز*

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: توانمندسازی در دو بعد «معیشت» و «علمی و انگیزشی» معلم باید انجام شود؛ با توجه به رویکرد دولت و رویکرد قوای حاکم و نگاه حمایتی مقام معظم رهبری نسبت به جامعه تعلیم و تربیت، امیدواریم که به روزهای خوب برسیم.

به گزارش ایسنا، ستاری فرد با بیان اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی برای موضوع معیشت معلمین رخ داده، گفت: از دهه هفتاد مسئله نظام رتبه بندی معلمین مطرح بود، به خصوص اینکه در سند تحول بنیادین سال ۱۳۹۰ نیز صراحتا تأکید و تصحیح شد که باید انجام شود که در این دولت عملیاتی و به مسئله معیشت معلمان توجه شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم کاری که این دولت در بحث رتبه بندی و توجه به معیشت معلمان شروع کرده استمرار پیدا کند، افزود: با همراهی و همکاری مجلس اتفاقی را رقم می زنیم تا «معلمی» سرآمد همه مشاغل باشد یعنی کارآمدترین و موثق ترین افراد شغل معلمی را انتخاب کنند.

ستاری فرد به دیدار رهبر معظم انقلاب با معلمان اشاره کرد و گفت: حضرت آقا به محور توانمندسازی معلمان اشاره داشتند که باید توانمندسازی در دو بعد «معیشت» معلم و «علمی و انگیزشی» انجام شود که امیدواریم با توجه به رویکرد دولت و رویکرد قوای حاکم و نگاه حمایتی مقام معظم رهبری نسبت به جامعه تعلیم و تربیت، به روزهای خوب برسیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی خاص معلمین پرورشی و تربیت بدنی شرکت کردند، ادامه داد: جمعا ۱۹ هزار و ۳۷۷ نفر مربی پرورشی و معلم تربیت بدنی از محل این آزمون وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

ستاری فرد با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش گفت: به گفته وزیر آموزش و پرورش به زودی مقدمات آزمون دیگر برای مربیان تربیت بدنی و پرورشی در سال پیش رو مهیا می شود؛ چیزی که خیلی برای ما مهم است، جذب مربیان با کیفیت برای نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه امروز دچار چالش های جدی هستیم، افزود: فقر حرکتی، ضعف حرکتی، تغییر سبک زندگی مردم و ورود بچه‌ها به فضای مجازی که رقیب جدی سلامت جسمی و سلامت روانی بچه‌هاست، توجه به کیفیت و کمیت درس تربیت بدنی اهمیت دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر به خصوص بعد از کرونا میزان اضافه وزن و چاقی دانش آموزان و کودکان و نوجوانان به ۳۴ درصد رسیده یعنی از هر سه دانش آموز یک دانش آموز در موقعیت مناسب سلامت قرار ندارد، ادامه داد: اگر دانش آموز در موقعیت مناسب سلامت نباشد قطعا در موقعیت مناسب یادگیری قرار نمی گیرد.

ستاری فرد با بیان اینکه مسئله سلامت دانش آموز زیربناست، عنوان کرد: ارزان ترین و بهترین ابزار و در واقع فرصت کنترل آسیب های اجتماعی و تربیت، مسئله بازی و ورزش است، یعنی بهترین فرصت برای تربیت دانش آموز فرصت بازی کردن است.

وی به عیدی وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان ابتدایی اشاره کرد و گفت: موضوع افزایش ساعت درس تربیت بدنی برای دانش آموزان ابتدایی در سال تحصیلی پیش رو صحبت و عیدی وزیر است که امیدواریم محقق شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در قانون اساسی برای تربیت بدنی و آموزش و پرورش صرفا عبارت رایگان استفاده شده، افزود: دو اصل مهم قانون اساسی به تربیت بدنی رایگان و آموزش و پرورش رایگان اشاره شده است.

ستاری فرد که در برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، به جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد که هم مشکل نظام وظیفه آن ها حل شود، هم اشتغال و ادامه تحصیل آن ها صورت می گیرد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آموزش و پرورش: دانش‌آموزان مناطق محروم از تغذیه رایگان برخوردار می‌شوند برنامه‌های آموزش و پرورش برای سلامت جسمانیِ دانش آموزان دختر

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • ایران معادله صهیونیست‌ها را بهم زد
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس