Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 برانکو ایوانکوویچ که از چند روز گذشته تمرینات پرسپولیس را برای فصل جدید استارت زده است، در مورد اتهاماتی که کارلوس کی‌‌روش متوجه او ساخته و گفته است که سرمربی سرخپوشان در راه‌ آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی 2018 سنگ‌اندازی کرده، به روزنامه «jutarnji list» چاپ زاگرب گفت: از آنجایی که می‌دانم کی‌روش از کدام کشور آمده است، انجام چنین کاری از سوی او برایم عجیب نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به لحاظ فرهنگی تحصیل‌ کرده‌ایم و من در مورد چنین شخصیتی صحبت نخواهم کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا این حقیقت دارد که بازیکنان پرسپولیس هر موقع که به تیم ملی فوتبال ایران دعوت می‌شدند، نمی‌خواستند اردوی این تیم را ترک کنند؟»، گفت: چنین چیزی حقیقت ندارد. بازیکنان من هر موقع که به تیم ملی دعوت می‌شدند، در اردوی این تیم حاضر می‌شدند. کی‌روش این موضوع را مطرح کرده است تا توجهات را از ناکامی تیم ملی دور کند. تیم ملی ایران در جام جهانی نشان داد که بازیکنان بزرگی دارد، اما متأسفانه مربی برنده‌ای همچون زلاتکو دالیچ نداشت، کسی که بتواند از کیفیت بازیکنانش بهره لازم را ببرد. این برای من داستانی در مورد از دست دادن زمان است.

«چطور از تیم شما تنها دو بازیکن در تیم ملی بود؟»، وی در مواجهه با این پرسش نیز اظهار داشت: سیدجلال حسینی، کاپیتان ما نیز باید به تیم ملی دعوت می‌شد، کسی که در بازی با الجزیره گل برتری ما را به ثمر رساند و به صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمک کرد. اگرچه کی‌روش در نهایت سیدجلال را به تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 دعوت نکرد، چون او از دیدن موفقیت‌های باشگاه‌های ایرانی خوشحال نبود.

سرمربی سرخپوشان تهرانی که رابطه خیلی خوبی هم با زلاتکو دالیچ دارد، در تمجید از وی گفت: دالیچ پس از بازی کرواسی و آرژانتین – دیداری که به برتری 3 بر صفر کرواسی انجامید – دو پیشنهاد از آسیا دریافت کرده است. همچنین در ایران همه انتظار دارند که با رفتن کی‌روش، دالیچ جانشین او شود، به همین خاطر کی‌روش از خود بی‌خود شده و ترسیده است. برای ما کروات‌ها، بزرگ‌ترین مشکل‌مان پاسپورت‌هاست. وقتی پرتغال بدون رونالدو را با تیم کرواسی که با ایسلند بازی می‌کند، مقایسه کنید، ما بهتر از آنها هستیم.

وی همچنین به سایت تی پورتال کرواسی گفت: این اولین بار نیست که کی‌روش دست به چنین کارهایی می‌زند. او مقابل هر مربی بادانشی که در ایران هست، چنین رفتاری از خود نشان داده است، از جمله کرانچار. نمی‌دانم او دنبال چیست و منظورش را از چنین رفتارهایی متوجه نمی‌شوم.

 

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه شب در همایش حج در بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام اظهار داشت: حج آنچنان مهم است که اهل بیت دعا می‌کردند که نصیبشان شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: انسانی که وارد برنامه حج می‌شود باید وقتی که از لباس احرام بیرون می‌آید انسانی باشد که با خداوند عهد و قرارداد بندگی بسته و انسان دیگری باشد.

وی تصریح کرد: کلمه حج یعنی که کسی قصد کرده زندگی دنیوی را کنار بگذارد و همه زندگی او برای خدا باشد و بندگی خدا کند و مرتکب گناه نشود.

آیت الله صفایی بوشهری ابراز داشت: برخی از عناوین به انسان داده می‌شود، همچون مدیر بودن اما بعد از برکناری آن فرد، این عنوان هم از او گرفته می‌شود اما برخی از عناوین همچون حاجی و حاجیه برای همیشه ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به بیان توصیه‌هایی در رابطه با قبل، حین و بعد از سفر به حج پرداخت و گفت: انسان قبل از سفر باید توبه حقیقی کند، توبه هم تنها مربوط به انسان گناهکار نیست، انسان از گذشته خود اگر مرتکب به گناه بوده از خدا طلب بخشش کند و اگر نماز و روزه و حق الناسی به گردن او هست حق خود را نسبت به خداوند و بندگانش ادا و طلب بخشش کند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: اگر انسان در زندگی احیاناً مراعات عدالت نکرده همچون توجه بیشتر به پسر نسبت به دختر در یک خانواده و یا بلعکس، قبل از رفتن به حج از فرد مقابل دلجویی کند، همچنین از افرادی که در زندگی به او کمک کردند قدردانی کرده و آنان را مورد احترام قرار دهد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه حین انجام اعمال حج دل‌ها باید سبک و خالی از کینه باشد گفت: در دلمان کینه و ناراحتی نباشد که آن را با خود به مکه ببریم.

وی با توصیه به مرور اعمال حج پیش از اعزام و رعایت برخی مستحبات گفت: به مواردی که روحانی کاروان توصیه می‌کند حتماً عمل شود تا اعمال به درستی و صحیح انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با توصیه به وحدت و همدلی بین مردم شیعه و سنی اظهار داشت: اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است.

آیت الله صفایی بوشهری در توصیه‌ای پیرامون بعد از حج گفت: در عرفات همه گناهان انسان بخشیده می‌شود اما بعد از حج فرد باید این موارد را مراقبت کند و گناه مرتکب نشود.

کد خبر 6096735

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت‌های عملیات ایران را نداشت
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!