Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@01:02:27 GMT

الناز حبیبی: الان هیچکس دلش نمی‌خواهد ازدواج کند +فیلم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۳۳۲۸

الناز حبیبی: الان هیچکس دلش نمی‌خواهد ازدواج کند +فیلم

‍‍‍‍‍‍

الناز حبیبی : " من تا آخر عمر با تو می‌مانم" . این دروغترین حرفی است که در یک رابطه زده می‌شود. تو از کجا می‌دانی تا آخر عمرت باقی می‌مانی؟!

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - یک آنونس کوتاه از گفت‌وگوی زهرا داوونژاد با الناز حبیبی در فضای مجازی به بهانه اکران فیلم سهیلا شماره 17 منتشر شده است که بازیگر آن در مقام یک نظریه پرداز اجتماعی می‌گوید:

«الان هیچ کس دلش نمی‌خواهد ازدواج کند، خواستگار و این حرف‌ها هم که دیگر وجود ندارد، شاید من دلم نخواهد هیچ وقت ازدواج کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا داوودنژاد  در ادامه از او می‌پرسد:" تو جزء کسانی بودی که قبلا ازدواج کردی و این تجربه را داری، آدمی که نمی‌خواهد ازدواج کند دغدغه‌های جنسی‌اش چه می‌شود؟»

النازحبیبی در پاسخ به این سئوال اشاره می‌کند: «مگر الان همه دارند ازدواج می‌کنند؟ اگر به جای خیلی از کتاب‌های درسی‌مان یکسری چیزهای دیگر برای ادامه زندگی به ما یاد می‌دادند، ما الان خیلی آدم‌های موفق‌تری به لحاظ روانی بودیم. الان ما آقایانی را می‌بینیم که سن بالایی دارند، زن دارند، دوست دختر هم دارند، کمه؟»

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

زهرا داوودنژاد از او می‌پرسد بزرگترین دروغی که در یک رابطه می‌توانیم به هم دیگر بگوییم چیست؟ حبیبی پاسخ می‌دهد:

«من تا آخر عمر با تو می‌مانم" . این دروغترین حرفی است که در یک رابطه زده می‌شود. تو از کجا می‌دانی تا آخر عمرت باقی می‌مانی؟!»

نکته جالب در مورد اظهارات این بازیگر زن این است که او فضای اطراف و افکار فردی‌اش را به کلیت فضای اجتماعی جامعه تعمیم می‌دهد و به صورت مستقیم ترویج خیانت کند. 

این گفت‌وگو به بهانه فیلم سهیلا شماره 17 تهیه شده است، فیلمی که تسری تجرد زنانه بر اساس خواست‌های ساده‌انگارانه را دمل چرکین پنهان جامعه معرفی می‌کند (تحلیل کلی فیلم در اینجا  بخوانید) و نکته جالب ماجرا اینجاست که بخشی از تقصیر تجرد ناآگاهانه در این فیلم متوجه جامعه بانوان است.

الناز حبیبی در آن فیلم بازی نکرده است اما قضاوت خود را که نتیجه زیست و فعالیت در فضای نمایشی سینما و تلویزیون است چگونه می‌تواند به کلیت جامعه تسری می‌دهد؟ جامعه‌ای که طبقه متوسط آن به دلیل معضلات اقتصادی، حتی امکان تامین هزینه‌های خانواده را ندارد و حبیبی تلویحا قبح داشتن روابط فرازناشویی را به شکلی ساده‌انگارانه می‌شکند. اما در تحلیل اظهارات نه چندان باورپذیر حبیبی می‌توان به یک مثل زیبای فارسی مراجعه کرد، از کوزه همان برون تراود که در اوست. در واقع اظهارات حبیبی بازتاب دهنده تفکر رایج اجتماعی در میان اهال سینما و تلویزیون است که هیچ تناسبی با واقعیت طبقه متوسط (طبقه غالب) ندارد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی الناز حبیبی بازیگر زن بازیگر زن سینما بازیگر سریال بازیگر سینما بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر معروف بازیگران بازیگران زن بازیگری خانم بازیگر خیانت خیانت همسر زن خیانتکار سینمای ایران فساد در سینما فیلم سهیلا شماره 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: هیچکس از من هنجارشکنی و بی قانونی ندیده است/اقدامم در اراک برای جلوگیری از تنش بود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، احضار سید حسین حسینی به کمیته انضباطی واکنش کاپیتان استقلال را به همراه داشت.وی در این زمینه به سایت باشگاه استقلال گفت: اتفاق غیر متعارف و غیر منتظره ای که در اراک رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه مواجهه با آن را داشته باشیم. یک لحظه دیدم یک بانوی هوادار کنار زمین می دود و ماموران حراست ورزشگاه به سمت او می روند، احساس کردم به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه دارم مانع تنش شوم. به هرحال ما فقط کارمان فوتبال بازی کردن نیست و مسئولیت های اجتماعی هم داریم. من خودم را در قبال هوادار مسئول می دانم. آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به سمت آن هوادار و ماموران حراست بروم و تلاش کنم ماجرا ختم به خیر شود. 

کاپیتان استقلال ادامه داد: قطعا اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد استقلال هم در صحنه بود، همین کار را می کردم. رفتار جیمی جامپ ها را به هیچ وجه تایید نمی کنم ولی خودم را در قبال هوادار استقلال مسئول می دانم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار ماموران را نداشتم و فقط می خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

سید حسین حسینی افزود: در تمام این سالها که به شکل حرفه ای فوتبال کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند و هیچ کس هنجارشکنی و بی قانونی از من ندیده است. در این ماجرا هم احساس می کنم سو برداشت شده است. حقیقتش چون نیتم فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، از حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی جا خوردم. بعد از بازی شمس آذر هم منظورم این بود که عیبی ندارد اگر به خاطر هواداران استقلال جريمه شوم و به هیچ وجه قصدم این نبود که به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم.

وی در پایان گفت: اگر از حرف من سو برداشت شده لازم می دانم توضیح بدهم و خیلی شفاف بگویم؛ نه از رفتارم در اراک و نه از حرف هایم در میکسدزون ورزشگاه آزادی قصد دخالت در کار ماموران نیروی انتظامی یا اعتراض به قانون را نداشتم و فقط می خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری کردم و حرفی زدم فقط هدفم حمایت از هواداران استقلال بود. هیچ وقت در کار ماموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می آیند دخالت نکردم و نمی کنم و در اراک هم هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود. الان هم فقط به بازی های استقلال فکر می کنم، شش فینال تا قهرمانی در پیش داریم و اصلا دوست ندارم تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. مطمئنا از امروز برای هدفمان تلاش مضاعف می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید
  • این تصویر از ترانه علیدوستی جعلی است!
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • حسینی: هیچکس از من هنجارشکنی و بی قانونی ندیده است/اقدامم در اراک برای جلوگیری از تنش بود
  • تاکید بر مشارکت مردمی در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟