Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون با خداحافظی عجیب خود بعد از مسابقات جام جهانی جامعه فوتبال را در شوک فرو برد و البته واکنش‌هایی هم این موضوع در پی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از کسانی که به موضوع خداحافظی سردار آزمون ورود کرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. علی ربیعی امروز در بیست و هشتمین سفر استانی خود در دولت دوازدهم در جمع برخی کارآفرینان گنبد کاووس در این خصوص گفت:

سردار آزمون بازیکن خوب گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان نباید به خاطر برخی حرف ها از تیم ملی قهر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتما با او گفت و گو کنید و بگویید تا جایی که توان دارد باید همچنان به تیم ملی خدمت کند.

علی ربیعی ادامه داد:

امروز آقای آزمون به عنوان یک نماد خوب به گنبد کاووس می آید و حتما با اوکه سردار ما و مورد احترام همه ماست صحبت کنید . او نماد یک گنبدی است و اگر فرصت داشتم می ماندم و به او خیر مقدم می گفتم . تا وقتی من در گرگان هستم با سردار آزمون صحبت کنید و نتیجه را به من بگویید .

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون علی ربیعی تیم ملی تیم ملی تیم ملی فوتبال سردار آزمون علی ربیعی وزیر تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد

اعتراض هواداران میلان جواب داد؛ خولن لوپتگی جانشین استفانو پیولی نمی‌شود

طرفداری | به‌نظر می‌رسید توافق میان میلان و خولن لوپتگی تمام شده است اما این سرمربی اسپانیایی هدایت روسونری را برعهده نمی‌گیرد.

گاتزتا دلو اسپورت طی روزهای اخیر اصرار داشت میلان برای امضای قراردادی سه ساله با خولن لوپتگی، سرمربی پیشین وولورهمپتون و سویا به توافق رسیده اما اعتراض هواداران میلان به انتصاب این سرمربی 57 ساله باعث شد مالکان روسونری در تصمیم‌شان تجدید نظر کنند. گاتزتا حالا در گزارشی جدید، مدعی شده مالکان میلان در پی اعتراض هواداران، لوپتگی را استخدام نخواهند کرد و در حال بررسی گزینه‌های دیگری هستند. 

گزینه‌های جدید هدایت میلان

میلان وضعیت 5 سرمربی دیگر را زیرنظر گرفته که روبرتو دزربی، سرمربی ایتالیایی برایتون یکی از آن‌ها است. پائولو فونسکا، کریستوف گالتیه، مارسلو گایاردو و دومنیکو تدسکو دیگر نام‌های لیست میلان هستند. با وجود این‌که هواداران میلان خواستار سپرده شدن هدایت تیم‌شان به آنتونیو کونته هستند، مالکان میلان هیچ تماسی با این سرمربی پرافتخار ایتالیایی نداشته‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد