Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان سازمان انتقال خون ایران با بیان اینکه تکریم اهداکنندگان همواره یکی از دغدغه های سازمان انتقال خون بوده است، گفت: خوشبختانه امکان نوبت دهی اینترنتی با هدف مدیریت بهینه حضور داوطلبان اهدای خون در مراکز اهدای خون فراهم شده است. آفتاب‌‌نیوز : عباس صداقت با اعلام این مطلب، افزود: سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون موجب افزایش رضایتمندی اهداکنندگان در راستای طرح تحول نظام سلامت و همسو با گسترش دولت الکترونیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: سامانه «نوبت دهی اینترنتی اهدای خون» از مهرماه سال گذشته بر روی پرتال رسمی سازمان انتقال خون در دسترس عموم قرار گرفت و از این پس اهداکنندگان می توانند با مراجعه به پرتال سازمان انتقال خون یا آدرس اینترنتی nobatdehi.ibto.ir به ثبت نام و دریافت نوبت اینترنتی جهت اهدای خون اقدام کنند. مدیرکل برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان سازمان انتقال خون ایران، اظهار داشت: سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون برای افرادی که با هر نیت اقدام به نذر خون کرده اند، این فرصت را فراهم می آورد تا در تمامی ایام سال و در فرصت های مناسب و به دور از ازدحام ایجاد شده در مناسبت های مذهبی از طریق ثبت نام در این سامانه و اخذ نوبت، با آرامش بیشتر خون خود را به هم نوعان خود اهدا کنند. به گفته صداقت در راستای تکریم بیشتر اهداکنندگان خون، افرادی که با نوبت اینترنتی به مراکز اهدای خون مراجعه کنند، بدون نوبت و معطلی پذیرش می شوند.
منبع: ایلنا کد خبر: ۵۳۱۶۸۰ تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اهدای خون مدیریت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار «نارنجی» سازمان هواشناسی با ورود سامانه ناپایدار جوی به اصفهان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان با ورود سامانه ناپیدار جوی به حریم استان از بعدازظهر دوشنبه سوم اردیبهشت لغایت چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه، همه مناطق استان به ویژه اردستان، انارک، بادرود، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، شهرضا، فلاورجان، لنجان (زرین شهر)، نایین، نطنز، ورزنه و اصفهان شاهد «رگبار و رعد و برق، تگرگ، وزش تند باد و طوفان لحظه‌ای و کاهش نسبی دما» خواهد بود.

صاعقه و بارش در اصفهان

بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه اداره‌کل هواشناسی، وضعیت جوی کلان‌شهر و حومه اصفهان در روزهای آتی به صورت زیر پیش‌بینی شده است:

بویین‌ومیاندشت، سردترین شهرستان

با ورود این سامانه ناپایدار جوی، ناحیه غربی استان اصفهان بیش‌ترین تأثیر را پذیرفته و شهرستان «بویین و میاندشت» بیش‌ترین میزان برودت را شاهد بوده و احتمال بارش تگرگ نیز در این مناطق و هم‌چنین در شمال و شمال شرقی استان اصفهان، وجود خواهد داشت:

رعایت هشت نکته مهم

اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در هشدار خود نسبت به مخاطرات «جاری شدن روان آب و اختلال در تردد، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، آب‌گرفتگی معابر، تنش دمایی در سالن‌های دامداری مرغداری و گلخانه‌ها و باغات و مزارع، سقوط اشیا، احتمال سقوط از ارتفاع و سقوط درختان کهن» هشدار داده و خطاب به شهروندان و دستگاه‌های متولی، رعایت نکات «۱- تحکیم انواع سازه سبک، ۲- عدم صعود به ارتفاعات و کوه‌نوردی و گردشگری، ۳- عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، ۴- محافظت از محصولات کشاورزی، ۵- هر نوع اقدام احتیاطی دیگر با توجه به فصل بارش، ۶-اقدامات لازم توسط مسئولین جهت لای‌روبی و پاک‌سازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، ۷-مدیریت کوچ عشایر، و ۸-مدیریت صنعت کشاورزی» را خواستار شده است.

اوج مخاطره در روز چهارشنبه

در همین رابطه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تکرار پیش‌بینی «رگبار، صاعقه، طوفان و تگرگ» در روزهای آتی، تصریح کرد: سامانه همرفتی که از روز جمعه با «هشدار زرد» وارد استان اصفهان شده بود، از بعدازظهر فردا دوشنبه با «هشدار نارنجی» شدت گرفته و تا پایان روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت، مخاطرات آن افزایش خواهد یافت.

منصور شیشه‌فروش ضمن خبر دادن از استقرار تیم‌های امدادی در سطح جاده‌های استان اصفهان بیان داشت: از شهروندان درخواست می‌شود نکات ایمنی را به‌ منظور رانندگی در محورهای مواصلاتی سراسر استان اصفهان، رعایت کنند.

وی در ادامه با هشدار نسبت به انجام هرگونه اقدام حادثه‌ساز، گفت: در روزهای آتی، باید از کوه‌نوردی و صعود به ارتفاعات، توقف در مسیل‌ها و بستر رودخانه‌ها و گردشگری، خودداری شود.

شیشه‌فروش در پایان با تشریح نقش دستگاه‌های مسئول خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز موظف‌اند در اسرع وقت نسبت به لای‌روبی و پاک‌سازی کانال‌ها به منظور حرکت روانِ آب اقدام کنند.

گفتنی است با وجود خاطرات تلخ سیلاب نوروزی پنج سال پیش در شیراز که زندگی صدها خانوار را با خود برد و جان ۲۱ نفر از هم‌وطنان را گرفت، اطلاع‌رسانی دقیق شرایط ناپایدار جوی با هدف پیش‌گیری از بحران صورت گرفته و انتظار می‌رود با همراهی مردم و دستگاه‌های متولی، از خسارت‌های ناشی از تندباد و نزولات جوی بهاره، جلوگیری شده و بارش نعمت الهی، ثمرات مثبتی برای زندگی مردم داشته باشد.

خبرنگار: مهرزاد سلیمی

انتهای خبر./

کد خبر: 1227959 برچسب‌ها بارش باران اصفهان هواشناسی

دیگر خبرها

  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت با تعرفه‌های پزشکی 1403
  • بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد
  • هشدار «نارنجی» سازمان هواشناسی با ورود سامانه ناپایدار جوی به اصفهان
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود
  • انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور از روز دوشنبه
  • ذخایر خونی چهارمحال و بختیاری مطلوب است