Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@07:24:52 GMT

سوپ سرد، پیش غذای روز‌های گرم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۴۱۶۹

سوپ سرد، پیش غذای روز‌های گرم

در روز های گرم تابستان، سوپ های سرد همیشه طرف دار داشته اند. همچنین اگر راحت پخته شوند و نیاز به زمان پخت زیادی نداشته باشند. این سوپ سرد با حبوبات مقوی و سبزیجات تازه، یک پیش غذای سالم محسوب می شود. حتی به کاهش وزن هم کمک می کند ، پس این سوپ را از دست ندهید.

مواد لازم:

ماست 500 گرم آب 4 لیوان خیار 3 عدد متوسط بلغور پخته 4 قاق غذاخوری ذرت پخته 2 قاشق غذا خوری شوید ½ دسته جعفری ¼ دسته نمک 1 قاشق چای خوری

مواد لازم برای سرو سوپ:

ترب 1 عدد

طرز تهیه:

 بعد از شستن خیارها پوست آن را گرفته و ریز خرد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شوید و برگ های جعفری را هم ریز خرد کنید. ماست را در کاسه ای بریزید و آب سرد را کم کم اضافه کنید و هم بزنید. بعد از این که ماست را با آب مخلوط کردید، خیار، شوید، جعفری، بلغور، ذرت و نمک را  به آن اضافه کنید. سوپ آماده شده را در ظرف مورد نظر بریزید و با ترب خرد شده با سلیقه خودتان تزیین کنید.

نکته:

برای موادی که قبلا پخته شدند از آب سرد استفاده کنید.

پیشنهاد:

بجای ذرت میتوانید از عدس و یا نخود پخته استفاده کنید و برای جاشنی سوپ هم یک حبه سیر له شده و پودر گردو می توانید اضافه کنید. نوش جان

برترین ها

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود

حجت الاسلام و المسلمین علامه «صادق جعفری» رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شهر کراچی، پیامی به مناسبت روز هشتم شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع، صادر کرد.

وی در این پیام تاکید کرد که روز تخریب قبرستان بقیع، روز عزای جهان اسلام بود و ویرانی این قبرستان، ضربه ای بر قلب امت اسلامی به شمار می رود.

رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شهر کراچی افزود: آل سعود با تخریب قبور اهل بیت(علیهم السلام)، همسران پیامبر(صلی الله علیه و آله) و یاران پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم)، برنامه ضد اسلامی صهیونیست ها را تقویت کرد. این حاکمان خیانتکار همیشه به جای تقویت قدرت اسلام از یهودیان و مسیحیان حمایت کردند. حاکمانی که مخالف مسلمانان مظلوم در فلسطین و یمن هستند و از دشمنان اسلام مانند اسرائیل و آمریکا حمایت می کنند، چگونه سزاوار این هستند که مسلمان خوانده شوند؟

جعفری با اشاره به عدم بازسازی قبرستان بقیع با وجود تغییر رویکرد اجتماعی رژیم سعودی اظهار کرد: حاکمان سعودی راه افراط گرایی را رها کرده و راه لیبرالیسم را انتخاب کرده اند و آزادی برای برگزاری کنسرت های موسیقی و برپایی قمارخانه ها، داده اند. رفتار و منش کسانی که به نام دین، حرم اهل بیت(ع) را تخریب کردند، از نظر اجتماعی تغییر کرده است. دیگر هیچ توجیه اخلاقی برای امتناع رژیم سعودی از بازسازی قبرستان بقیع وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دولت عربستان باید فورا اقداماتی را برای بازگرداندن قبرستان بقیع به وضعیت و جایگاه سابق خود، اعلام کند.

منبع: خبرگزاری اهل‌بیت(ع) - ابنا

دیگر خبرها

  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • ستاره دربی از دل تیم شکست خورده!
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • سپاهان برنده دربی اصفهان
  • ارتش در کنار مردم است/ خط بطلان ارتش بر همه ادعاهای دشمن
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود