Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@19:24:01 GMT

آخرین وضعیت مهدی فخیم‌زاده در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۴۶۱۳

صراط:

مهدی فخیم‌زاده، کارگردان سینما و تلویزیون‌ که روز چهارشنبه ( 6 تیر) دچار سانحه تصادف سر صحنه فیلم جدیدش در جاده چالوس شد، اگرچه همچنان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان ایرانمهر بستری است، اما هوشیاری‌اش برگشته و توانسته است با برخی نزدیکان و پزشک معالجش نیز صحبت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو امیرصادقی، کارگردان سینما و از دوستان نزدیک فخیم‌زاده که از ساعت‌های ابتدایی این سانحه در کنار همکار قدیمی‌اش است، با اعلام این خبر در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین درباره آخرین وضعیت فخیم‌زاده گفت: «خوشبختانه وضعیت کلی و سطح هوشیاری ایشان نسبت به دیروز بهتر شده است تا جایی که توانسته کمی با نزدیکان و پزشک معالج صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او ادامه داد: «دیروز سطح هوشیاری ایشان حدود 6-7 بود که به لحاظ پزشکی یعنی 50-50، اما امروز خوشبختانه این عدد به 9 رسیده و حدود 65 تا 70 درصد از هوشیاری ایشان بازگشته است و همین باعث امیدواری است.»

امیرصادقی همچنین با گلایه از برخی صفحات در شبکه‌های اجتماعی نیز تصریح کرد: «این چند روز فضای مجازی برای ما دردسرهایی ایجاد کرده و به اخباری دامن می‌زنند که واقعا نامربوط است. دلیل برخی کارهای این افراد را واقعا نمی‌دانم. اینکه شایعه فوت این هنرمند را منتشر می‌کنند چه چیز عایدشان می‌شود را واقعا نمی‌دانم.»

او همچنین بیان کرد: «ایشان الان در بخش آی‌سی‌یو هستند و این بخش هم محدودیت‌های خودش را دارد که بر هر کسی روشن است. این بخش بیمارستان بسیار حساس است و به همین دلیل هم پزشک ایشان آقای فخیم‌زاده را ممنوع‌الملاقات کردند تا شرایط برای بهبود حال ایشان بهتر شود. اما عده‌ای با درک ناصحیح از این مسئله حرف‌های نامربوطی می‌زنند که بهتر است کمی درست‌تر فکر کنیم.»

این کارگردان درباره اظهارات ضد و نقیضی که درباره وضعیت فخیم‌زاده بیان می‌شود و علت بستری شدن این کارگردان را تنها شکستگی‌ می‌دانند نیز توضیح داد: «به هیچ وجه اینطور نیست و اصلا هیچ شکستگی در بدن حتی یک ترک هم وجود ندارد. صورت ایشان از پیشانی تا چانه به علت ضربه تصادف تورم دارد اما شکستگی نیست.»

او افزود: «تنها موردی که کار پزشکان را کمی دچار مشکل کرده، خونریزی خفیفی است که در مغز ایشان دیده شده که پزشکان در تلاشند تا جایی‌که امکان دارد آن را با دارو برطرف کنند و کار به عمل جراحی کشیده نشود.»

امیرصادقی در پایان نیز ضمن تشکر از تیم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان ایرانمهر و پزشک معالج مهدی فخیم‌زاده از مردم خواست تا به‌جای مراجعه و صف کشیدن جلوی محوطه بیمارستان، برای سلامتی این هنرمند دعا کنند.

مهدی فخیم‌زاده دو روز پیش هنگامی‌ که مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید شد و در حال حاضر نیز به دلیل ضربه‌ای که به سرش وارد شده در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مهدی فخیم زاده بازیگر صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

دریافت 20 MB

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین: تاکنون نزدیک به ۱۸۵ تا ۱۹۰ شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از ۳۰۰ تا ۴۰۰ شهید نیز فراتر خواهد رفت.

همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن  پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

دیگر خبرها

  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد