Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور و باشکوه مردم ولایی و انقلابی تبریز در مصلی اعظم امام خمینی این شهر برگزار شد اظهار داشت: کشورمان ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی دارد که باید از آنها استفاده کرد.

وی سپس با بیان اینکه باید به جای وابستگی به نفت از محصولات معدنی کشور استفاده کرد، افزود: نیاز است تا خام فروشی در کشور به حداقل برسد و بهره وری افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه ایران دارای ۶۸ نوع ماده معدنی غیر نفتی، ۳۷ میلیارد تن ذخایر کشف شده و ۵۶ میلیارد تن ذخایر بالقوه است، ادامه داد: ایران یکی از کشورهای غنی از حیث معدنی است و جزو کشورهای ثروتمند است.

آل هاشم با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی و رفاهی مردم ضروری است، گفت: باید مشکلات مردم هرچه سریعتر حل شود.

وی با بیان اینکه وحدت مردم و مسئولان در حل مشکلات مختلف کشور ضروری است، گفت: مدیران باید با سرعت مشکلات اقتصادی را حل کنند و کاری نکنند بعد از ایجاد مشکل کاسه چه کنم دست بگیرند. 

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز همچنین به التهابات بازار نیز اشاره کرد و گفت: بیشتر این التهابات و تغییر قیمت طلا و سکه به خاطر مسائل روانی است.

وی در همین خصوص افزود: نمی‌توان گفت که نوسانات طلا روی معیشت مردم هیچ تاثیری نگذاشته است ولی این التهابات یشتر از همه روی روان مردم اثر گذاشته است.

آل هاشم گفت: نیاز است مسئولان امر هرچه زودتر تدبیری اتخاذ کنند. باید مشکلات مردم سریعتر حل شود.

وی بر ضرورت تشکیل اتاق فرماندهی در کشور نیز تاکید کرد و گفت: آمریکا به دنبال افزایش ناآرامی و بهره‌برداری امنیتی در ایران است و باید مردم و مسئولان هوشیار باشند.

آل هاشم ادامه داد: آمریکا تلاش می‌کند تا با افزایش تحریم‌ ها زمینه بروز ناآرامی در کشور را فراهم کند تا به واسطه آن بسترهای دیگر ناآرامی را فراهم سازد.

کد خبر 4333733

منبع: مهر

کلیدواژه: خام فروشی معدن نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گرگان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز شهرکرد خرم آباد مشهد مواد مخدر یاسوج بیرجند هفته قوه قضاییه سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز