Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 آلمان مدافع عنوان قهرمانی حذف شده، انگلیس با اقتدار به مرحله‌ی حذفی صعود کرده و بازی‌های مرحله‌ی گروهی سرشار از گل، پنالتی‌های مهار شده و درام‌های ناشی از VAR بوده. شبکه‌ی بی‌بی‌سی بهترین بازیکنان مرحله‌ی گروهی را از دید خود معرفی کرده و تیم منتخب این مرحله را روی کاغذ تشکیل داده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پنج بازیکن برتر :


1 – کو ( کره )  8.37
2 – یون ( کره ) 8.22
3 – کین ( انگلیس ) 7.86
4 – الحداری ( مصر ) 7.73
5 – مودریچ ( کرواسی ) 7.68

 

هیچکس انتظار نداشت که دو فوتبالیست کره‌ای صدرنشین  این لیست باشند. ولی بی‌بی‌سی می‌گوید با گرفتن میانگین از نمره‌های تعلق گرفته به بازیکنان در بازی‌های مرحله‌ی گروهی، کو یو- هان و یون یانگ- سان بالاترین امتیازها را بدست آورده‌اند. 


البته بی‌بی‌سی می‌گوید شاید علت این باشد که پیروزی کره بر آلمان و حذف شگفت ژرمن‌ها از جام جهانی، بازیکنان کره را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و باعث شده نگاه خاصی به آنها بوجود بیاید. جالب اینجا است که کو با امتیاز 8.37 تا اینجا تنها یازده دقیقه در مقابل آلمان بازی کرده. 

 

تیم منتخب مرحله‌ی  گروهی :

 

دو بازیکن انگلیسی، کین و کیران تریپیر به تیم منتخب مرحله‌ی گروهی راه یافته‌اند. بی‌بی‌سی می‌گوید تیم منتخب را از بازیکنانی تشکیل داده که دست‌کم در دو بازی به میدان رفته‌اند و بیشترین میانگین امتیاز را بدست آورده‌اند. 


چو و سان کره‌ای هم به دلیل نمایش درخشان خود در مقابل آلمان به تیم منتخب راه پیدا کرده‌اند. روملو لوکاکوی بلژیکی هم که تا اینجا 4 گل به ثمر رسانده دیگر مهاجم تیم منتخب مرحله‌ی گروهی جام جهانی است. 


از جمله راه‌یافتگان شگفتی‌ساز به تیم منتخب باید به آندره کاریو، وینگر پرویی و کیسکوکه هوندا، مدافع ژاپنی اشاره کرد.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است