Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی انگلیس مقابل بلژیک 1-0 شکست خورد.

به گزارش وبسایت نود، بلژیک و انگلیس در آخرین دیدار دور گروهی جام جهانی با ترکیبی از بازیکنان ذخیره خود به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شیاطین سرخ با گل عدنان موفق شدند سه شیرها را شکست دهند و حالا باید در مرحله بعد به مصاف ژاپن بروند، اگرچه دیدار با ژاپن آسانتر از جدال با کلمبیا جلوه می کند ولی بلژیک در صورت برد، در مرحله بعد کار سختی مقابل برزیل یا مکزیک خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا واقعاً این باخت به نفع انگلیس شد؟

 

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی انگلیس بلژیک اختصاصی طنز و کاریکاتور روبرتو مارتینز جام جهانی 2018 روسیه طرح نوشت گرت ساوتگیت یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادمرز به نقره بسنده کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار به مصاف یو چول رو از کره شمالی رفت که با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به نشان نقره رسید.

کد خبر 6078777 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دادمرز به نقره بسنده کرد
  • تلاش کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال طلا
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی
  • تیم لیموندیس بازنده‌ای سربلند و شایسته در لیگ برتر بسکتبال بود
  • ساسولو ۳ - ۳ میلان/ فرار روسونری از شکست+ فیلم
  • ورود صیادمنش و ناکامی در لحظه آخر
  • شکست مردان بسکتبال با ویلچر ایران برابر هلند
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو
  • تور آزاد والیبال ساحلی تایلند/ پیروزی ملی‌پوشان ساحلی ایران برابر مالدیو