Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@15:10:39 GMT

حمله هکرها به آدیداس

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۴۸۷۳

حمله هکرها به آدیداس

اخبار منتشر شده مبنی بر هک شدن کمپانی آدیداس ،این شرکت فعال در عرصه ورزش را با چالش هایی جدید مواجه کرده است.

ایران آنلاین /در همین راستا  کمپانی آدیداس ای جی Adidas AG تائید کرد دیتای تعدادی از مشتریان وب‌سایت‌ این شرکت مورد دستبرد اطلاعاتی قرارگرفته است.

این کمپانی تأکید کرد که با کمپانی‌های امنیت اطلاعات در حال بررسی نشت اطلاعاتی از سرور آمریکا هستند و ممکن است دیتای خصوصی میلیون کاربری که از سایت خرید کرده‌اند، در یک حمله ناشناخته سایبری مورد دستبرد واقع‌شده و دیتا در اختیار هکرها قرارگرفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخنه امنیتی روی وب‌سایت منطقه‌ای آدیداس در آمریکای شمالی، تائید شده و این کمپانی در فهرست مؤسسات هدفمند در بخش حملات سایبری قرارگرفته است. این کمپانی تائید کرده است که نقص امنیتی را سه‌شنبه پیداکرده است و اطلاعات تماس مشتریان، نام کاربری و رمز عبور در این حمله مورد دستبرد واقع‌شده است. البته هنوز گزارشی درباره سوءاستفاده از کارت‌های اعتباری رجیستر شده روی سایت آدیداس منتشرنشده است.

البته چنین حمله های پیش از این نیز به سایر کمپانی ها انجام شده بود. به عنوان مثال اواخر ماه مارس با دستبرد به وب‌سایت‌های بوئینگ، delta، Sears و هک 5 میلیون اکانت مشتریان Saks حملات سایبری اوج گرفت که درنهایت اکانت 150 میلیون مشتری Under Armour روی اپلیکیشن MyFitnessPal لو رفت.

/خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و وستهام در چارچوب رقابت‌های ‌لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و وستهام امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و وستهام

‌لیگ برتر انگلیس (وستهام - لیورپول) ساعت ۱۵:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748342

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • سرقت برای انتقام!
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ